پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Extreme Job

شغل پرخطر فیلمی کره ای در ژانر کمدی و اکشن و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط لی بیونگ هون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا بی سی یونگ نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به ریو سونگ ریونگ، لی هانی و جی سون کیو اشاره کرد. «شغل پرخطر» در تاریخ 23 ژانویه 2019 در کره جنوبی اکران شد و به فروش 120 میلیون دلار رسید.

نویسندگان:
بی سی یونگ
عوامل:
فیلمبرداری: نو سونگ بو
تدوین: لی جونگ سوک
موسیقی: کیم تائه سونگ

بودجه کلی: $6,000,000
فروش جهانی: $120,000,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 80% را بر اساس 10 ریویو بدست آورده که معادل نمره 8/25 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 64 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «شغل پرخطر»
یک گروه از کارگاه های پلیس این شانس را دارند تا یکی از بزرگترین گروه های قاچاق مواد مخدر در کره را به دام بیاندازند و برای اینکار باید یک رستوران را به عنوان پوشش کارهایشان تاسیس کنند. این شروع داستان فیلم «شغل خطرناک» است، فیلمی که در چند ماه اخیر فروش حیرت انگیزی در کره جنوبی داشته و پس از آن به سرعت در بقیه نقاط دنیا هم به محبوبیت رسیده است. کمدی ژانری است که تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. بعضی ها از کمدی فیزیکی خوششان می آید و بعضی دیگر تنها با دیالوگ های بامزه و طعنه آمیز به خنده می افتند. وقتی فیلمی بتواند تمام این المان ها را با هم ترکیب کند و همزمان اجازه ندهد انسجام داستانش از بین برود، قطعا به محبوبیت زیادی می رسد و این دقیقا کاری است که «شغل خطرناک» آنرا به شکلی درخشان انجام داده است. فیلمی که بدون تردید یکی از بهترین آثار کمدی سال 2019 است و تعجبی ندارد که در باکس آفیس کره جنوبی توانسته فیلم جدید «اونجرز» را هم شکست دهد.
گروه کاراگاه های اصلی فیلم هر یک توانایی ها و نقاط ضعف خود را دارند و بسیار متنوع و دوست داشتنی پرداخت شده اند. یکی از عوامل اصلی موفقیت فیلم همین رابطه دوستانه جذاب بین پلیس های فیلم است که باعث شده بیننده تا حد زیادی آنها را به شکل یک خانواده ببیند و به سرعت به دنیای فیلم راه پیدا کند. پلیس های فیلم یک رستوران را خریداری می کنند و این رستوران به صورت تصادفی به یکی از محبوبترین رستوران های کره تبدیل می شود، این محبوبیت باعث می شود عملیات اصلی آنها پیچیده تر شود و آنها به دردسر های جدیدی بیافتند. دیالوگ های فیلم بسیار روان و پر انرژی نوشته شده اند و به هر شخصیت اجازه می دهند تا روحیات و ویژگی هایش را به مخاطب معرفی کند. برای مثال اسم مستعار رئیس گو زامبی است به خاطر اینکه بارها چاقو خورده اما هرگز جانش را از دست نداده است. چنین جزئیات کوچکی در طول داستان فیلم مدام روی هم انباشته شده و در یک سوم نهایی فیلم با بازگشتشان به صحنه های فیلم باعث ایجاد خنده های بسیار زیادی می شوند. تدوین فیلم یکی از مهمترین عوامل موفقیت آن بوده است و هرگز اجازه نمی دهد سرعت فیلم افت کند. حتی در لحظاتی که فیلم قرار است از موقعیت های کمدی فاصله بگیرد باز هم تدوین سریع فیلم حساسیت و انرژی آنرا حفظ می کند و بیننده را در فضای داستان نگه می دارد. «شغل پرخطر» یک موفقیت بزرگ برای سینمای تجاری کره است و با ترکیب سرگرم کننده اش از اکشن و کمدی بار دیگر نشان می دهد کارگردانان کره ای در استفاده خلاقانه از ژانرهای سینمایی چقدر موفق هستند.
نویسنده: جیمز پرکینز
منبع: www.starburstmagazine.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 84%
نظر مثبت:
یک فیلم بی نهایت خنده دار و سرگرم کننده که از لحظه اول تا آخر پر از صحنه های کمدی بامزه ست. اگه از دیدن فیلمای کمدی بی مزه سینمای امریکا خسته شدید این فیلم رو حتما ببینید.
نظر منفی:
بعضی شوخی های فیلم واقعا خنده دار هستند اما داستان بیش از حد کلیشه ای نوشته شده و کاملا قابل پیشبینیه.


جزئیات:
• لی بیونگ هون قبلا فیلم «بیست ساله» (2015) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شغل پر خطر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری