پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Convent

صومعه فیلمی بریتانیایی در ژانر ترسناک و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط پاول هیت کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا هیت به همراه کنال پالمر نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مایکل آیرونساید، رزی دی و هانا آرترتون اشاره کرد. «صومعه» در تاریخ 26 اکتبر 2018 در بریتانیا اکران شده است.

نویسندگان:
پاول هیت، کنال پالمر

عوامل:
فیلمبرداری: نیل عثمان
تدوین: گرتا اسلات
موسیقی: پاول ای فرانسیس

واکنش منتقدها:
این فیلم به دلیل اکران محدود نقدهای زیادی دریافت نکرده اما نقدهایی که بر روی فیلم نوشته شده اند اکثرا مثبت هستند و به خصوص بازی ها و جلوه های ویژه فیلم را تحسین کرده اند. در زیر نقد جیم مورازینی درمورد این فیلم را می خوانیم:


یادداشتی بر فیلم «صومعه»
«صومعه» فیلم سوم پاول هریت و یک فیلم ترسناک راهبه محور است که به هیچ فرنچایزی (سری فیلم) تعلق نداشته و داستان مستقل خودش را دارد. این فیلم حس و حال آثاری مثل «شیطان‎ها» و «جهنم دیگر» را با شیوه فیلمبرداری فیلم های قدیمی تری مثل «خون روی چنگال شیطان» ترکیب می کند و به لحنی تاریخی در ژانر ترسناک دست پیدا می کند که این روزها نمونه های زیادی از آن را نمی بینیم. فیلم داستان پرسیفون را روایت می کند، زنی که به اشتباه محکوم به مرگ شده و قرار است سوزانده شود. اما قبل از اینکه حکم او به اجرا درآید یک راهبه او را نجات داده و با خودش به صومعه ای می برد که قرار است در آنجا برای گناهانش توبه کند. با اینحال همین که پرسیفون وارد صومعه می شود فورا می فهمد که مشکل بسیار بزرگی در آنجا وجود دارد و این مکان به اقامت‎گاه شیطان تبدیل شده است.
دقایق ابتدایی فیلم به گونه ای ساخته شده اند که مخاطب احساس می کند با فیلمی پر از تعلیق و فضاسازی طرف است در حالی که پس از دقیقه بیست این لحن ناگهان تغییر کرده و سرعت فیلم بسیار سریع می شود. این تغییر لحن مخاطب را شوکه کرده و او را برای صحنه های وحشت آور فیلم آماده می کند. محیط صومعه مکان بسیار مناسبی در اختیار فیلم گذاشته و در پرداخت حال و هوای فیلم نقش بسیار مهمی داشته است؛ یک ساختمان سنگی بسیار بزرگ که با نور شمع روشن شده و گوشه های تاریک و سایه های بسیاری در خود دارد. می توان گفت ساختمان صومعه را باید جزو شخصیت های فیلم به حساب آورد، اسرارآمیز بودن این محیط در یک سوم پایانی فیلم باعث می شود ترس های ناگهانی بسیاری را در این بخش از فیلم شاهد باشیم.
«صومعه» موفق شده دوره تاریخی قرون وسطی را به خوبی بازسازی کند و بازی عالی بازیگران در این موضوع بسیار تاثیرگذار بوده است. شاید تنها بازی ضعیف فیلم مربوط به مایکل آیرون ساید باشد که رفتارش زیادی امروزی به نظر می رسد و به عنوان مردی در دوره قرون وسطی باورپذیر نیست. «صومعه» در فستیوال های بسیاری اکران شده و استقبال بینندگان آنرا به تازه ترین نمونه موفق از فیلم های ترسناک راهبه محور تبدیل کرده است. فیلمی که داستان تاریخی اش را با استفاده درست از گریم و تکنولوژی CGI به شکلی موثر تعریف می کند و با ترس های ناگهانی اش مخاطبان را در جایشان میخکوب می کند.
نویسنده: جیم مورازینی
منبع: www.voicesfromthebalcony.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم صحنه های ترسناک خیلی خوبی داره و محیط صومعه طوری طراحی شده که خود به خود مخاطب رو میترسونه. اگه به ترس های ناگهانی علاقه دارید این فیلم رو ببینید.
نظر منفی:
فضاسازی فیلم خوبه اما داستان و جلوه های ویژه اون واقعا ضعیف و بی‎کیفیت هستن.

دیالوگ برگزیده:
مگیسترات: بهترین دوست های شیطان کسایی هستن که آدم های گناه کار رو میبخشن.

جزئیات:
• نام دیگر این فیلم «هرتیکس» می باشد.
• پاول هیت قبلا فیلم «زوزه» (2015) را ساخته است.




همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

صومعه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری