پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم 4L

«رنو 4» فیلمی اسپانیایی در ژانر کمدی و درام و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جراردو الیوارس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا الیوارس به همراه ماریا پترمنت و چما رودریگز نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به ژان رنو، هوویک کوچکریان و سوزانا آبویتا اشاره کرد. «رنو 4» در تاریخ 1 مارس 2019 در اسپانیا به نمایش درآمد و سپس از سرویس اینترنتی نت فلیکس پخش شد.

نویسندگان:
جراردو الیوارس، ماریا پترمنت، چما رودریگز

عوامل:
فیلمبرداری: گونزاگا مانسو
تدوین: دومینگو گونزالس

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 57% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/2 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 5 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «رنو 4»
از فیلم های مستقلی مثل «خانم سانشاین کوچولو» تا کمدی هایی مثل «سفر جاده ای» همه پتانسیل بالای ژانر جاده ای برای تعریف کردن داستان های عمیق درمورد روحیات شخصیت ها را نشان می دهند. فیلم هایی که در آنها گروهی از دوستان دور هم جمع می شوند تا آخرین ماجراجویی شان را تجربه کنند و در این مسیر هم خود و هم دوستانشان را بهتر بشناسند. «رنو 4» فیلم جدید سرویس نت فلیکس چنین فیلمی است، فیلمی اسپانیایی که موفقیت اش در سینماهای اسپانیا باعث شد خیلی زود برای پخش آنلاین به فروش برسد.
فیلم با شخصیت توخو آغاز می شود که به زودی متوجه می شود یکی از دوستان قدیمی اش به نام جوزبا در کشور مالی در بستر مرگ قرار دارد و احتمالا به زودی جانش را از دست می دهد. او سپس دوست قدیمی اش به نام ژان پیر و دختر جوزبا به نام الی را پیدا می کند و همراه آنها به سوی مالی می رود. سفر در یک رنوی قدیمی انجام می شود و شخصیت ها باید با این ماشین مسافت اسپانیا تا مالی را طی کنند. در طول سفر شخصیت ها هم با محیط فیزیکی پیرامونشان وارد چالش می شوند و هم با یکدیگر، آنها دوستان جدیدی را ملاقات می کنند و بار دیگر با دشمنان قدیمی شان روبرو می شوند. نکته مثبت فیلم شخصیت پردازی دقیق آن است که باعث می شود بیننده از تماشای شخصیت ها خسته نشود. همچنین وجود شخصیت پردازی درست باعث شده تازگی روابط بین شخصیت ها حفظ شده و بیننده در حالت سردرگمی قرار نگیرد. شاید تنها نکته ای که به فیلم ضربه زده تدوین ضعیف بخش هایی از آن باشد، برخی از صحنه های فیلم بیش از حد طولانی تدوین شده اند و این موضوع باعث شده زمان کلی فیلم به حدود 100 دقیقه برسد در حالیکه به نظر می رسد داستان فیلم کشش این زمان طولانی را ندارد و در برخی قسمت ها به دام تکرار می افتد. با این وجود پایان فیلم تا حد زیادی این مشکلات را جبران می کند چرا که بسیار زیبا و دلنشین طراحی شده و با بقیه بخش های فیلم در هماهنگی کامل قرار دارد.
یکی از جنبه هایی که «رنو 4» در آن بسیار موفق عمل کرده فیلمبرداری زیبا و تصاویر خیره کننده ای است که از صحرای افریقا ضبط شده، چشم انداز های متنوع و جذاب این صحرا باعث شده فیلم از نظر تصویری غنای بیشتری پیدا کند. «رنو 4» با غافلگیری های داستانی به موقع و داستان خوبش به اثری درگیر کننده و تفکر برانگیز تبدیل شده که به بهترین شکل از پتانسیل های بازیگرانش استفاده کرده، فیلمی که اگرچه از بهترین آثار ژانر جاده ای نیست اما بسیاری از ویژگی های آثار بزرگ این ژانر پرطرفدار را در خود دارد.
نویسنده: تس کاگل
منبع: www.dilydot.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 50%
نظر مثبت:
یک فیلم بسیار زیبا و دلنشین با تصویر برداری فوق العاده و بازی عالی ژان رنو. اگه به فیلمای جاده ای علاقه دارید این فیلمو از دست ندید.
نظر منفی:
تصاویری که از صحرای افریقا ضبط شدن زیبا هستند اما فیلم به جز این تصاویر هیچ چیز دیگه ای نداره، نه داستان جذاب نه شخصیت های دوست داشتنی و نه حتی بازی های خوب.

جزئیات:
• جراردو اولیوارس قبلا فیلم «فینال بزرگ» (2006) را کارگردانی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

رنو 4

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری