پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم A Vigilante

«مامور سرکش» فیلمی امریکایی در ژانر جنایی و درام و محصول سال 2018 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط سارا دگر نیکسون انجام شده و از بازیگران آن می توان به اولیویا وایلد، مورگان اسپکتور و کایل کاتلت اشاره کرد. «مامور سرکش» در تاریخ 29 مارس 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
سارا دگر نیکسون
عوامل:
فیلمبرداری: آلان مک اینتایر اسمیت
تدوین: بن بودوین
موسیقی: دنی بنسی، ساندر یوریانز
جوایز:
نامزد جایزه بهترین فیلم از جشنواره SXSW

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 92% را بر اساس 36 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/9 از 10 است: «مامور سرکش با بازی جسورانه اولیویا وایلد و مضمون های امروزی‎اش به یک تریلر خوش ساخت و متفاوت تبدیل شده است». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 69 از 100 را بر اساس نظر 11 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «مامور سرکش»
اجرای خودسرانه عدالت مفهومی است که همواره در سینمای امریکا به آن پرداخته شده است. موضوعی که از زمان وسترن های قدیمی تا به امروز همیشه بسیار مردانه بوده و حالا در فیلم جدید سارا دگر نیکسون شکل متفاوتی به خود گرفته است. در «مامور سرکش» اولیویا وایلد نقش زنی رابازی می کند که از آزارهای همسرش فرار می کند و به قهرمانی تبدیل می شود که به بقیه زنان تحت ستم خانگی کمک می کند. در بخش های ابتدایی فیلم ما چیزی از شخصیت سیدی نمی دانیم، او در مسافرخانه های کوچک زندگی می کند و هرازگاهی خاطرات شوک آور گذشته به او حمله می کنند. شماره تلفن او در اختیار انجمن های مقابله با خشونت خانگی قرار گرفته و افراد می توانند با گفتن یک جمله رمز از خدمات او استفاده کنند. وقتی کسی با سیدی تماس می گیرد او با لباس مبدل به خانه آن فرد می رود و به شکل های متفاوتی از همسران آن ها انتقام می گیرد.
فیلم به بیننده اش اجازه می دهد اعمال سیدی و رنجی که در تنهایی متحمل می شود را تماشا کند و آرام آرام با شخصیت او آشنا شود. بیننده همچنین می تواند از طریق جلسات درمانی بخشی از شخصیت سیدی را بشناسد و مطلع شود که همسر خود سیدی هنوز زنده است و بزرگترین ماموریت او در یک سوم پایانی فیلم خواهد بود. یکی از نکات مثبت فیلم این است که مردان را تنها مقصرهای خشونت خانگی نشان نمی دهد، در یکی از جستجوهای سیدی او به مادری بی رحم برخورد می کند که بچه هایش را زندانی کرده است. صحنه ای که در آن سیدی با پسر بزرگتر این زن صحبت می کند یکی از تاثیرگذارترین صحنه های فیلم است و انگیزه های سیدی را بهتر از هر زمان دیگری برای بیننده آشکار می کند.
فیلم هایی که مسائل زنان را با خشونت ترکیب می کنند نسبتا جدید هستند و تقریبا می توان گفت استقبال از این فیلم ها بعد از اکران «بیل را بکش» آغاز شده است. «مامور سرکش» با آثار دیگر این ژانر متفاوت است چرا که هیچ مساله عاطفی ای را به شخصیت اصلی‎اش ارتباط نمی دهد و او را به شکل یک قهرمان تک رو و کاملا تنها به تصویر می کشد. همه باید درک کنند که زن ها و بچه ها جزو دارایی مردان نیستند و خشونت خانگی به عنوان امری بسیار مخرب باید کاملا نابود شود. فیلم این مضمون اصلی را به شیوه ای پرداخت کرده که بیننده را کاملا با فیلم همراه می کند و او را در ارتباط با شخصیت سیدی قرار می دهد. «مامور سرکش» با بازی با کیفیت اولیویا وایلد و داستان درگیر کننده اش به فیلمی جذاب و در عین حال آموزنده تبدیل شده است.
نویسنده: جان دفور
منبع: www.Hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 42%
نظر مثبت:
بازی اولیویا وایلد توی این فیلم حرف نداره و تونسته به بهترین شکل شخصیت سیدی رو بازی کنه. علاوه بر این موقعیت های تلخ فیلم به شکل بسیار واقعی به تصویر کشیده شدن و میتونن بیننده رو کاملا درگیر داستان فیلم کنند.
نظر منفی:
بازی اولیویا وایلد عالیه اما به جز این نکته مثبت دیگه ای توی فیلم وجود نداره و داستانش بیش از حد تکراری و دم دستی نوشته شده. بیننده خیلی زود از کارهای شخصیت اصلی خسته میشه و این شخصیت در طول فیلم هیچ تغییری نمیکنه.

جزئیات:
• این اولین فیلم ساخته شده توسط سارا دگر نیکسون (کارگردان) است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مامور سرکش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری