پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Tiger House

«خانه ببر» فیلمی انگلیسی در ژانر هیجانی و محصول سال 2015 است. این فیلم توسط توماس دیلی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا سیمون لویس نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کایا اسکودلاریو، داگری اسکا و اد اسکرین اشاره کرد. «خانه ببر» در تاریخ 24 آگوست 2015 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
سیمون لویس

عوامل:
فیلمبرداری: ویلی نل
تدوین: گری فورستر
موسیقی: راجر گولا

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان بازی خوب کایا اسکودلاریو و همچنین سرعت بالای فیلم را تحسین کرده اند. دیوید نوسیر از نشریه ریل ویو فیلم را «یک فیلم هیجانی خوش‎ساخت» نامیده که از نظر هیجان و اکشن «در حد بهترین نمونه های هالیوودی مشابه عمل می کند».


یادداشتی بر فیلم «خانه ببر»
اولین فیلم بلند توماس دیلی به نام «خانه ببر» تلاشی برای ترکیب دو ژانر محبوب است. این فیلم اکشن «جان سخت» را با وحشت فیلم های ژانر "هجوم به خانه" ترکیب می کند و عامل موفقیتش در این کار نه فیلمنامه بلکه بازی های با کیفیت بازیگران است. داستان فیلم مشکلاتی دارد که بیشتر به توضیح ندادن بعضی از اتفاقات برمی گردد که باعث می شود بیننده احساس کند الکی غافلگیر شده است، در حالی که این غافلگیری سودی به حال فیلم ندارد. همچنین بعضی از تصمیم هایی که توسط خلافکارهای فیلم گرفته می شود را خیلی نمی توان منطقی دانست.
اما با وجود این مشکلات، بازی های اسکودلاریو و اسکات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. کلی در اوایل فیلم به شکل دختری مستقل و قدرتمند نشان داده می شود که به خودش متکی است و وقتی ماجرای فیلم شروع می شود این استقلال و توانایی های او به چالش کشیده می شود. بازی اکشن اسکودلاریو نشان دهنده توانایی او در بازی نقش های فیزیکی و پرتنش است و آینده درخشانی را برای او در این فیلم ها پیشبینی می کند، البته او همین حالا هم خودش را برای بازی در شماره جدید «میزرانر» آماده می کند. فیلم توانسته از بودجه پایین‎اش برای خلق چندین صحنه اکشن جذاب با افکت های باورپذیر استفاده کند. قرارگرفتن لوکیشن فیلم در یک محله بیرون شهر هم به بسته بودن فضای فیلم کمک بیشتری کرده و باعث شده ترکیب دو ژانر اکشن و "حمله به خانه" موثرتر از کار دربیاید. توماس دیلی با «خانه ببر» نشان داده که در کارگردانی صحنه های اکشن و هدایت بازیگران مهارت بسیار زیادی دارد، با این وجود ضعف های داستانی فیلم باعث شده اند در نهایت با یک فیلم متوسط روبرو باشیم.

نویسنده: جیم مک لنان
منبع: www.girlswithguns.org


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم های انگلیسی مثل فیلمای هالیوودی جلوه های ویژه عظیم ندارن اما تعلیق و بازی های اونا به مراتب بهتره. «خانه ببر» یک فیلم اکشن بسیار خوش ساخت با بازی های عالیه که نشون میده سینمای انگلیس چه پتانسیل بالایی برای ژانر اکشن داره.
نظر منفی:
قسمت های اکشن فیلم بد نیستند اما داستان و تصمیمات شخصیت ها واقعا بد نوشته شدن و باعث میشن اصلا نشه ماجرای فیلم رو باور کرد.


جزئیات:
• در خانه مارک یک پرچم آویزان است که پرچم کشور ترینیداد و توباگو می باشد.
• این اولین فیلم بلند ساخته شده توسط توماس دیلی است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خانه ببر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری