پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Rurouni Kenshin 2 Kyoto Inferno

شمشیر زن دوره گرد 2 فیلمی ژاپنی در ژانر اکشن و محصول سال 2014 است. این فیلم توسط کیشی اوتومو کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا اوتومو به همراه کیومو فوجی نوشته است. شمشیرزن دوره گرد بر اساس مجموعه ای از کتاب های کمیک بسیار محبوب به همین نام ساخته شده است و از بازیگران آن می توان به تاکرو سوتا، امی تاکی و یوسوکه ایسه یا اشاره کرد. این فیلم در تاریخ 1 آگوست 2014 در ژاپن به نمایش درآمد و توانست به فروش جهانی 52 میلیون دلاری برسد.

نویسندگان:
کیومو فوجی

عوامل:
فیلمبرداری: تاکورو ایشیزاکا
موسیقی: نائوکی ساتو

بودجه کلی: $30,000,000
فروش جهانی: $52,900,000




واکنش منتقدها:
اکران این فیلم با واکنش مثبت اکثر منتقدان همراه بوده و به خصوص کارگردانی صحنه های اکشن آن تحسین زیادی را به همراه داشته است. همچنین طراحی حرکت مبارزه های فیلم که توسط کنجی تانیگاکی انجام شده یکی از نقاط قوت بزرگ فیلم بوده و باعث شده او بتواند در هالیوود مشغول به کار شود.
«فیلمی که شمشیربازی را با شخصیت پردازی دقیق ترکیب می کند»
- کریستوفر اوکیف (تویچ فیلم)


یادداشتی بر فیلم «شمشیر زن دوره گرد 2 : جهنم توکیو»
فیلمهایی که در ادامه فیلمهای قبلی یک سری ساخته می شوند معمولا کیفیت مناسبی ندارند و نمی توانند موفقیت فیلم اول را تکرار کنند اما امسال اکران شمشیرزن دوره گرد 2 در ژاپن توانست بر خلاف این قاعده عمل کند و علاوه بر اینکه 4 میلیارد یِن فروش کرد توانست رضایت منتقدان و طرفداران این مجموعه را هم به دست آورد. در فیلم جدید کیشی اوتومو، کنشین هیمورا میخواهد زندگی آرامی داشته باشد و از گذشته خشن اش دوری کند اما وقتی ماکوتو شیشیو شیطان صفت تصمیم می گیرد با خشونت دولت را سرنگون کند، کنشین تصمیم می گیرد به خاطر حفاظت از کشورش و جلوگیری از جنگ داخلی وارد عمل شود. شیشیو آنقدر بدذات است که کنشین را مجبور می کند از تمام توان خود استفاده کند.
این فیلم که در آسیا با استقبال زیادی روبرو شد با مضمون جهانی اش می تواند به راحتی فروش خود در کشورهای دیگر را هم تضمین شده بداند. شمشیر زن دوره گرد 2 در ذات خود داستان پیروزی یک حریف ضعیف تر است و درمورد دفاع از صلح به جای هرج و مرج می باشد، داستانی که در تمام دنیا و به هر زبانی قابل فهم است. داستان فیلم تا حد زیادی معمولی است و از الگوهای پیشین تبعیت می کند اما به شکل بسیار خلاقانه ای کلیشه های قهرمان های اکشن را تغییر می دهد. برخلاف اکثر فیلم هایی که بر اساس شمشیرزنی هستند، کنشین قهرمان این فیلم از کشتن دشمنانش اجتناب می کند و این پیام بسیار مثبتی با خود دارد. به این شیوه فیلم موفق می شود قهرمان جذابی بسازد که همدلی مخاطب را به راحتی جلب می کند. از طرف دیگر ضدقهرمان فیلم تا حد زیادی با الگوهای شناخته شده همخوانی دارد، او قاتلی بی رحم است که صورتش را پوشانده و انگار نیرویی شکست ناپذیر است که تنها قهرمان داستان می تواند از پس او بر بیاید. پرداخت درست ضدقهرمان در این فیلم ها بسیار اهمیت دارد چرا که اگر ضدقهرمان قدرتمند نباشد تمام حس تعلیق و اضطراب مخاطب به باد می رود اما در اینجا از همان لحظه اولی که شیشیو را می بینیم متوجه می شویم که چقدر ضدقهرمان خطرناکی است.
این فیلم به عنوان دومین فیلم از سری شمشیر زن دوره گرد، این حس را به مخاطب می دهد که این سری در حال تکامل و رفتن به سوی داستان های جذاب تر است. «شمشیر زن دوره گرد 2» صحنه های اکشن بسیار جذابی دارد، داستان فیلم اول را بیشتر توسعه می دهد و طرفداران را برای سومین فیلم این سری آماده می کند.


نویسنده: استفان پاپه
منبع: www.heyguys.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 82%
نظر مثبت:
این فیلم هم درست مثل «شمشیر زن دوره گرد 1» صحنه های جنگ خیلی خوبی داره و ضدقهرمانش عالیه. به علاوه از CGI به شکل خیلی درستی توی اون استفاده شده.
نظر منفی:
صحنه های مبارزه فیلم خیلی خوب هستن اما متاسفانه برای داستان فیلم وقت گذاشته نشده و خیلی کلیشه ای هست.

دیالوگ برگزیده:
کنشین هیمورا: مرده ها فقط آرزو دارن زنده ها خوشحال باشن.

جزئیات:
این فیلم بر اساس کامیک بوک محبوبی به نام شمشیرزن دوره گرد ساخته شده است.
کیشی اوتومو قبلا فیلم موزه (2016) را کارگردانی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شمشیرزن دوره گرد 2 جهنم کیوتو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری