پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Chase

چیس فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و هیجانی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط مایکل متیو روسی کارگردانی و نوشته شده است. از بازیگران فیلم می توان به دیمین پاکلر، آریس اسپیرز و ریچارد ریل اشاره کرد. چیس در تاریخ 14 می 2019 در امریکا به نمایش درآمد.
نویسندگان:
مایکل متیو روسی
عوامل:
فیلمبرداری: جیسون وری
تدوین: گریگ بورنت
موسیقی: سلیل بایانی

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان طراحی صحنه های اکشن فیلم و شخصیت پردازی آنرا تحسین کرده اند. همچنین بازی دونی پین در فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفته و او از جشنواره های مختلف جوایزی را کسب کرده است.


یادداشتی بر فیلم «چیس»
چیس داستان آدمکشی است که در دوراهی خانواده و کار قرار می گیرد وقتی دوست نزدیک او مایلز تصمیم می گیرد وفاداری او را امتحان کند. ما گذشته چیس را از طریق یک سری فلش بک می بینیم که با صدای خود او روایت می شوند و این صحنه ها کمک می کنند تا تصویری کامل از او در ذهن مخاطبان شکل بگیرد. دیمین پاکلر که طرفداران سریال گریم با بازی های خوب او آشنایی دارند در اینجا بازی قدرتمندی را در نقش چیس ارائه می دهد. او در زندگی بیرون از خانه بسیار خشن و بی رحم است اما در خانه شخصیت اش به طور کلی عوض می شود، بازی کردن چنین دوگانگی ای کار آسانی نیست اما پاکلر با موفقیت از پس آن برآمده است. صحنه های مشترک او و جسیکا موریس تاثیرگذار و دلنشین هستند اما بیننده می تواند کاملا تنش موجود در این صحنه ها را حس کند چرا که آنها نسبت به آینده و شغلشان دچار اختلاف نظر جدی هستند.
چیس انگار ترکیبی از دو فیلم «درایو» و «تو هرگز اینجا نبودی» است. خشن و پر از تنش و همزمان غیرقابل پیشبینی و دارای یک فیلمبرداری و نورپردازی زیبا. یکی از بهترین جنبه های فیلم همین تصویربرداری درخشان جیسون وری است. بسیاری از صحنه های فیلم که در فضاهای داخلی خانه و ماشین می گذرند می توانستند بسیار خسته کننده باشند اما به لطف فیلمبرداری خوب او جذابیت و تازگی خود را حفظ کرده اند. همچنین با وجود بودجه کم، طراحی صحنه های اکشن فیلم به خوبی انجام شده و این صحنه ها بدون اینکه به افراط در جلوه های ویژه دست بزنند به هدف خود می رسند. ریتم چیس در بعضی نقاط فیلمنامه اندکی کند می شود اما این صحنه های اکشن در زمان های مناسب فیلم دوباره جذابیت و تنش را به آن بازمی گردانند. یکی از جنبه های مثبت فیلم این است که این صحنه های اکشن آسیبی به جنبه عاطفی فیلم نمی زنند و این بخش ها همچنان تاثیرگذار باقی می مانند. به طور کلی چیس یک فیلم هیجانی شخصیت محور است که هوشمندانه نوشته شده و بیننده اش را به خوبی غافلگیر می کند.

نویسنده: تام شفیلد
منبع: www.jumpcutonline.co.uk


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم تصویربرداری و داستان خیلی جسورانه ای داره و داستانش رو به خوبی تعریف می کنه. برای فیلمی با این بودجه ساختن اون صحنه های اکشن دستاورد بزرگی به حساب میاد.
نظر منفی:
متاسفانه تیم بازریابی فیلم به صفحه نظرات سایت آی ام دی بی حمله کردن و اونقدر رای مثبت به فیلم دادن که نمره ش تا 8/7 بالا رفته بود. من به همین خاطر رفتم این فیلم رو دیدم و الان احساس می کنم ازم دزدی شده، حتی نتونستم تا آخر این فیلم رو تحمل کنم. داستان فیلم و بازی های اون واقعا در حد سینمای حرفه ای نبودن.


جزئیات:
این اولین فیلم بلند مایکل متیو روسی (کارگردان) است.




همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

چیس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری