پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Art of Racing in the Rain

«هنر مسابقه در باران» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و درام و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط سیمون کورتیس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا مارک بامباک بر اساس داستانی از گرت استاین نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کوین کاستنر، میلو ونتیمیگلیا و جکی مینس اشاره کرد. «هنر مسابقه در باران» در تاریخ 9 آگوست 2019 در امریکا به نمایش درآمد و به فروش 33 میلیون دلار رسید.

نویسندگان:
مارک بامباک
عوامل:
فیلمبرداری: راس امری
تدوین: آدام رچت
موسیقی: داستین اوهالوران، ولکر برتلمان

بودجه کلی: $18,000,000
فروش جهانی: $33,800,000

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 43% را بر اساس 115 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/15 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 43 از 100 را بر اساس نظر 31 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «هنر مسابقه در باران»
در چند سال اخیر بازار فیلم هایی که شخصیت اصلی شان یک حیوان (معمولا سگ) است به شدت داغ شده و هر ساله چندین فیلم درمورد این جانوران دوست داشتنی ساخته می شود. چند سال پیش فیلم «هدف یک سگ» شروع کننده این جریان بود و حالا در جدیدترین عنوان از این گونه فیلم ها «هنر مسابقه در باران» سعی کرده این شیوه فیلمسازی را به شکلی خلاقانه و متفاوت عرضه کند. در اینجا مثل آثار دیگر این ژانر شاهد ارائه پیام های اخلاقی مستقیم توسط شخصیت های حیوان نیستیم و کارگردان با هوشمندی سعی کرده پیام ها را در لابلای داستان مفصل و پرجزئیات فیلم بگنجاند.
شخصیت اصلی فیلم سگی به نام انزو است که به زندگی خود فکر می کند و از دوران کودکی تا بزرگسالی اش را به یاد می آورد. او درمورد صاحب کنونی اش فکر می کند که او را به سرپرستی قبول کرده و به او محبت زیادی داشته است. فیلم از نظر فنی هم یک سر و گردن بالاتر از آثار مشابه قرار می گیرد. با وجود این که داستان فیلم تا حدودی قابل پیشبینی است اما همچنان نویسنده موفق شده غافلگیری و تعلیق مناسبی در آن ایجاد کند که مانع از خستگی بیننده می شود. مهمترین برگ برنده فیلم صداپیشگی کوین کاستنر در نقش انزو است که توانسته با طیف متنوعی از صداها به خوبی انزو را شخصیت پردازی کند، انزو با پیش رفتن فیلم به سرعت با بیننده ارتباط برقرار می کند و باعث می شود بیننده بتواند دنیای فیلم را از دریچه نگاه او ببیند. البته این بازی در هماهنگی کامل با بازی های آماندا سیفرید و میلو ونتامیگلیا قرار گرفته که توانسته اند به خوبی از پس نقش هایشان بر بیایند. رابطه عاشقانه آنها به دلیل همین بازی های مناسب و هماهنگ بسیار باورپذیر از کار درآمده و به سرعت بر روی لحن کلی فیلم اثر می گذارد. یکی دیگر از مواردی که به جذابیت فیلم کمک زیادی کرده تدوین مناسب فیلم و تنظیم سرعت تعریف شدن داستان از ابتدا تا انتها بوده است. بخش های پر سرعت ابتدایی فیلم، بیننده را فورا به خودشان جذب می کنند و سپس با کم شدن سرعت تدوین در اواسط فیلم به بیننده فرصت تنفس داده می شود تا اینکه در یک سوم پایانی فیلم به اوج سرعت خود می رسد. «هنر مسابقه در باران» با کیفیت فنی بالا و همزمان بازی های خوبش توانسته از سطح معمولِ فیلم های با محوریت حیوانات خانگی فراتر برود و به یک اثر به شدت سرگرم کننده تبدیل شود که هم کودکان و هم بزرگتر ها می توانند از تماشای آن لذت ببرند.
نویسنده: مارک ریس
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 96%
نظر مثبت:
یک فیلم خانوادگی عالی که داستان بسیار جذابی داره و شخصیت اصلی اون که یه سگه بی نهایت بانمک و دوست داشتنی طراحی شده.
نظر منفی:
«هنر مسابقه در باران» بازی های خوبی داره اما داستان اون بیش از حد کلیشه ای و تکراریه و بعد از ده دقیقه میشه کل اون رو حدس زد.

جزئیات:
• این اولین صداپیشگی کوین کاستنر در یک فیلم است.
• داستان این فیلم بر اساس کتابی از گرت استاین نوشته شده است.
• سیمون کورتیس (کارگردان) قبلا فیلم «بانوی طلایی» (2015) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

هنر مسابقه در باران

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری