پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Badland

زمین بد فیلمی امریکایی در ژانر وسترن و محصول سال 2019 است. فیلم توسط جاستین لی نوشته و کارگردانی شده و از بازیگران آن می توان به کوین میکلی، میرا سوروینو و بروس درن اشاره کرد. فیلم در تاریخ 1 نوامبر 2019 در کانادا اکران خود را شروع کرد و پس از مدتی به شبکه های اینترنتی پخش محتوا فروخته شد.

نویسندگان:
جاستین لی

عوامل:
فیلمبرداری: ایدان منین
تدوین: مایکل تانگ
موسیقی: جرد فورمن


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 43% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده است و در سایت متاکریتیک از 4 نقد نوشته شده روی فیلم نمره 46 به دست آمده که نشانگر «نقدهایی متضاد با هم و متوسط» است.
«جاستین لی نتوانسته است از زمین بد یک اثر کلاسیک دربیاورد اما او به اندازه کافی جزئیات فیلم را با وسواس پرداخت کرده است و به همین خاطر فیلم به تجربه لذت بخشی تبدیل می شود که صحنه های اکشنش مخاطب را غافلگیر می کند»
- برایان اوندورف (بلوری)

یادداشتی بر فیلم «زمین بد»
جاستین لی با فیلم تازه اش به دستاورد قابل توجهی رسیده است. او با یک فیلم کم بودجه موفق شده در عین حال که به وسترن های قدیمی ادای دین می کند، اثری سرگرم کننده با لحن سینمای رده B بسازد. یک جنبه خوشحال کننده ماجرا این است که فیلم ثابت می کند کارگردان و نویسنده اش از اشتباهات فیلم قبلی اش (اسطوره بزرگ) درس گرفته و تا آخر فیلم کیفیت سرگرم کنندگی آنرا حفظ می کند. با توجه به استقبالی که اخیرا از آثار وسترن انجام می شود (تاماهاوک استخوانی، برادران سیسترز و غیره) این دستاورد مهمی در کارنامه اوست. شاید زمین بد به کیفیت درخشان این فیلم ها نرسد اما برای بودجه و امکانات محدودش موفق می شود بینندگانش را حسابی سرگرم کند.
با وجود برخی ایرادات که در بازی های فیلم وجود دارد فیلم بلافاصله سرعت درست خود را پیدا می کند و هرچه جلوتر می رود مخاطب را بیشتر درگیر خودش می کند. به خصوص مبارزه ای که بین بریچر و هکتور انجام می شود و فیلمبردار ایدان منین به زیبایی آنرا از دو نمای کاملا باز و کاملا بسته فیلمبرداری کرده است که تنش آنرا چند برابر می کند. میرا سوروینو با بازی خوبش به فیلم لحن جالبی می بخشد و بینندگان را با خود همراه می کند، چرا که بازی کوین میکلی در نقش قهرمان فیلم با وجود استاندارد بودن پس از مدتی کمی تکراری می شود. فیلم جاستین لی هیچوقت کم هزینه بودنش را فراموش نمی کند و به جای آن خود را در ردیف با فیلم های وسترن کم بودجه ای قرار می دهد که در تاریخ این ژانر از اهمیت قابل توجهی برخوردارند. فیلم در گذر از فصل های مختلف خود ریتم مناسبش را حفظ می کند. قهرمان فیلم با عبور از مناطق مختلف با کسانی برخورد می کند که جنگ داخلی را به فرصتی برای جنایات خودشان تبدیل کرده اند. خشونتی که در بخش های اکشن فیلم وجود دارد با وجود شخصیت سارا تا حد زیادی تلطیف می شود او که نمادی از ظرافت و آسیب پذیری است از پدر پیر خود مراقبت می کند و به شخصیت اصلی این حس را می دهد که بالاخره خانه خود را پیدا کرده و می تواند به آرامش برسد. اگر به سینمای وسترن علاقه دارید با خیال راحت زمین بد را تماشا کنید.

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 79%
نظر مثبت:
یک فیلم وسترن عالی که بازی ها و فیلمبرداری اون غافلگیرتون میکنه.
نظر منفی:
من عاشق سینمای وسترنم و فیلمای کلاسیک این ژانر رو بارها و بارها دیدم. اینکه فیلم اوایل سعی میکنه مثل یه وسترن قدیمی به نظر برسه رو دوست داشتم اما بعد فورا متوجه شدم که با چه فیلمنامه بی کیفیتی طرفم، داستان فیلم جذابیتی نداشت.

دیالوگ برگزیده:
کوربین داندریج: اگر دشمنت رو موقع جنگ دست کم بگیری احتمالا هیچوقت جنگ دیگه ای رو به چشم نمیبینی.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سرزمین بد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری