پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Big Little Lies

دروغ های بزرگ کوچک سریالی امریکایی در ژانر درام است که در دو فصل در سالهای 2017 و 2019 منتشر شده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر لیان موریارتی نوشته شده است و طراح آن دیوید کلی می باشد. ابتدا قرار بود این سریال به صورت یک مینی سریال هفت قسمتی پخش شود اما استقبال زیاد از فصل اول آن باعث تمدید سریال برای یک فصل دیگر شد. از بازیگران مطرح سریال می توان به ریس ویثرسپون، نیکول کیدمن، لارا درن و مریل استریپ اشاره کرد. «دروغ های بزرگ کوچک» یکی از محبوبترین سریال های چند سال اخیر نزد منتقدان بوده و جوایز بسیاری را در زمینه نویسندگی و بازیگری کسب کرده است.
طراح:
دیوید کلی
واکنش منتقدها:
فصل دوم این سریال در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز 86% را بر اساس 99 نقد به دست آورده که معادل نمره 7/71 است: «فصل دوم دروغ های کوچک بزرگ با استفاده ماهرانه از کمدی تلخ فرصت بیشتری را برای درخشش بازیگرانش فراهم می کند». همچنین نمره سریال در سایت متاکریتیک 82% است که نشانگر «تحسین جهانی» می باشد. به طور کلی هر دو فصل این سریال با استقبال منتقدان روبرو شده و به عنوان یکی از بهترین سریال های تلویزیونی سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.


یادداشتی بر فصل دوم سریال «دروغ های بزرگ کوچک»
• هشدار : این نقد بخش هایی از داستان فصل یک سریال را لو می دهد.

فصل دوم دروغ های بزرگ کوچک به عواقب اتفاق هولناکی می پردازد که در پایان فصل یک رخ داد، وقتی که بانی در یک جلسه مدرسه پری را به سوی مرگ هل داد. زنان اصلی داستان در آنجا تصمیم گرفتند که به پلیس و بقیه بگویند که مرگ پری یک حادثه بوده است، اما پس از آنکه دروغ آنها عمیق تر و عمیق تر شد، آنها به این نتیجه رسیدند که شاید بهتر بوده از همان اول حقیقت را می گفته اند. از همه بیشتر بانی از گفتن دروغ پشیمان شد چرا که به هر حال کار را او انجام داده بود و این کارش باعث شد تا محفل زنانه آنها در مقابل تاثیرات خارجی از هر زمان دیگری آسیب پذیرتر باشد. این ماجرا یک نگاه موشکافانه به باور قدیمی ای است که طبق آن زنان به راحتی همدیگر را لو می دهند.
حالا و در فصل جدید بزرگترین تاثیر خارجی روی گروه توسط مریل استریپ گذاشته می شود که نقش مادر پری را بازی می کند. ورود او به سریال یعنی ورود یک غول بازیگری دیگر به سریالی که از همه بیشتر برای بازیگری اش تحسین شده. همه انتظار داشتند که ورود این شخصیت برای اضافه شدن اصطکاک و کشمکش بیشتر در داستان باشد اما نویسندگان با هوشمندی تصمیم گرفته اند تا نقش او به این صورت نباشد و بیشتر فضا برای بازی بداهه او فراهم شود. شخصیت او در اینجا شبیه به شخصیت جودی دنچ در «یادداشت هایی بر یک رسوایی» است. یک نوع افراط و زیاده روی در بازی او وجود دارد که هم با ظاهر عجیبش در فیلم همخوانی دارد و هم باعث تقویت لحن تلخ سریال می شود. او بی رحم است با اینکه هرگز او را در حال حیله گری نمی بینیم و لحن سردی دارد بدون اینکه حسابگری کند. چشم هایش وقتی درمورد دخترش حرف میزند برق می زنند، او کاملا درمورد معصومیت دخترش مطمئن شده و این برای گروه شخصیت های اصلی بسیار ترسناک است.
فصل دوم دروغ های بزرگ کوچک داستان مادران عصبی و غیرقابل کنترل است. بزرگترین و دردناک ترین مضمون این فصل از سریال این است که قربانیان خشونت معمولا رفتاری خشونت آمیز از خود نشان می دهند. در نهایت تمامی افراد از سلست تا مدلین و رنتا توسط عملی که هر یک به نحوی در آن نقش داشته اند تغییر می کنند. نقطه قوت سریال این است که کارهای این شخصیت ها محکوم نشده و با ترکیبی از دلسوزی و ناامیدی نشان داده می شوند. از نظر داستانی با وجود اینکه فصل دوم سریال از نظر بازی ها بسیار عالی است اما به عقیده من نمی تواند به اندازه فصل اول سریال جذابیت داشته باشد. داستان سریال با ریتم عجیبی به سوی گره گشایی می رود و قسمت آخر بینندگان را در شوک فرو می برد. ممکن است عده ای از بینندگان از این شوک ها لذت ببرند اما به عقیده من اینها نشان دهنده پایین آمدن سطح نویسندگی در این فصل هستند. با وجود این مشکل سریال همچنان می تواند طرفداران فصل اول را تا حد زیادی راضی کند و پایان خوبی بر یکی از تحسین شده ترین سریال های سال های اخیر تلویزیون باشد.


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی به فصل دوم:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 82%
نظر مثبت:
از معدود سریال هایی که پایانشون به خوبی بقیه قسمت هاشونه. این سریال از نظر بازی ها و فیلمنامه از بهترین سریال های این چند ساله، دیدنش رو از دست ندید.
نظر منفی:
با این که فصل دوم بازی های خیلی خوبی داره (به خصوص مریل استریپ) اما نسبت به فصل یک افت زیادی داشته چون فقط به دلیل استقبال از فصل یک ساخته شده و داستانش زوری و مصنوعیه.

دیالوگ برگزیده:
مادلین: اگه دیوونه بودی میتونستی به راحتی با مردم این شهر کنار بیای.

جزئیات:
شبکه اچ بی او موفق شد در یک مزایده سنگین حق ساخت سریال را در رقابت با نت فلیکس تصاحب کند.
پس از همکاری در این سریال، نیکول کیدمن و ریس ویثرسپون تصمیم گرفته اند حق اقتباس از رمان دیگری از لیان موریارتی را هم خریداری کنند.
نیکول کیدمن و ریس ویثرسپون برای بازی در هر قسمت از فصل دوم حدود یک میلیون دلار حقوق گرفته اند. این حقوق به جز درآمد ویژه ای است که آنها به عنوان تهیه کنندگان سریال کسب کرده اند.
لیان موریارتی (نویسنده) اعلام کرده است که شخصیت مریل استریپ را از ابتدا برای بازی خود او نوشته است.
الکساندر اسکارسگارد اولین بار نیکول کیدمن را سر صحنه فیلم «داگویل» (2003) ملاقات کرده، پدر او (استلان اسکارسگارد) در این فیلم بازی کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

دروغهای کوچک بزرگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری