پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Timmy Failure: Mistakes Were Made

«تیمی فلیر: اشتباهاتی اتفاق افتاد» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و ماجراجویی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط تام مک کارتی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا تام مک کارتی به همراه استفن پاستیس نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به وینسلو فنلی و اوفلیا لاوینباند اشاره کرد. اولین اکران فیلم در جشنواره ساندنس انجام شد و سپس در تاریخ 7 فوریه 2020 فیلم بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس قرار گرفت.
نویسندگان:
تام مک کارتی
عوامل:
فیلمبرداری: ماسانابو تاکایاناگی
تدوین: تام مک آردل
موسیقی: رولف کنت

بودجه کلی: $42,000,000
فروش جهانی: پخش اینترنتی


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 88% را بر اساس 22 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/41 از 10 است: «تیمی فلیر با حجم زیادی از تخیلات دیدنی و شوخی های بامزه ساخته شده است و در سرگرمی مخاطبانش هیچوقت شکست نمی خورد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 63 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.
«این بهترین فیلم ارجینال ساخته شده توسط سرویس دیزنی پلاس است»
- جان دفور (هالیوود ریپوتر)


یادداشتی بر فیلم «تیمی فیلر: اشتباهاتی اتفاق افتاد»
سرویس پخش آنلاین دیزنی پلاس از همان ابتدای تاسیس خود به یکی از بزرگترین و ثروتمندترین شرکت های پخش اینترنتی فیلم تبدیل شد و این موضوع بیشتر به سری های بسیار محبوب فیلم های مارول و جنگ ستارگان برمی گردد که در مالکیت این کمپانی قرار دارند. اما هرچقدر هم که یک شبکه آنلاین بتواند آثار مختلف را خریداری کند در نهایت محتوای ارجینال تولید شده توسط خود آن شرکت است که جایگاه آنرا در بین غول های این صنعت تثبیت می کند. با ساخته شدن تیمی فلیر حالا دیزنی پلاس یک فیلم عالی دیگر را به صورت اختصاصی در اختیار دارد که با داستان دلنشین اش می تواند تمام خانواده را سرگرم کند.
این فیلم که بر اساس کتابی از استفن پاستیس نوشته شده داستان پسربچه ای به نام تیمی را روایت می کند که با دوست تخیلی اش که یک خرس قطبی بزرگ است عملیات های کاراگاهی انجام می دهد. ماجراهای زیادی در پورتلند اتفاق می افتند که این دو کاراگاه باید به حل آنان بپردازند، معماهای فیلم به ظاهر بی اهمیت هستند اما یک مزیت بسیار بزرگ برای فیلم دارند و آن این است که هر کدام از آنها ما را یک قدم به شناختن این پسربچه عجیب و غریب نزدیک تر می کنند. به سبک فیلمهای کاراگاهی قدیمی صدای تیمی فیلم را روایت می کند اما آنچه میبینیم با چیزی که او روایت می کند فرق دارد و این منشا بسیاری از لحظات جذاب فیلم می شود.
بخش زیادی از سختی فیلم روی دوش بازیگر نقش تیمی بوده است و وینسلو فگلی به خوبی از پس این نقش برآمده. با جرات می توان گفت که او حتی از چیزی که کارگردان انتظار داشته هم بازی بهتری را ارائه می کند. فگلی دیالوگ های اش را با جدیتی کودکانه ادا می کند که می توانست به سرعت خسته کننده شود اما تنوع بازی او در کنار فیلمنامه عالی فیلم این اجازه را نمی دهد. تیمی فرصتی برای پرداختن به کارهای عادی مثل تکالیف مدرسه اش ندارد و همین باعث می شود مادرش در شرایط سختی قرار بگیرد. او از یک طرف می خواهد خصوصیات ماجراجویانه تیمی از بین نرود و از طرف دیگر دوست دارد او را مسئولیت پذیر بار بیاورد، بازی خوب اوفلیا لاوینباند این چالش را به خوبی تصویر می کند و او را از سطح یک مادر کلیشه ای در این نوع فیلمها جدا می کند.
تیمی فیلر یک فیلم خانوادگی عالی است چرا که برای هر کسی لااقل یک جنبه سرگرم کننده و جذاب دارد. ماجراهای بامزه و متنوع فیلم در کنار جنس کمدی خاص آن، فیلم را برای مخاطبان بزرگسال تماشایی می کند و شخصیت دوست داشتنی تیمی باعث همذات پنداری کودکان می شود. یک پیروزی دیگر برای دیزنی پلاس.


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 65%
نظر مثبت:
این فیلم واقعا از همه نظر عالیه. بازی های خیلی خوب، ماجراهای بامزه و شخصیت اصلی ای که به راحتی شما رو با خودش همراه می کنه. اگه دنبال یه فیلم خانوادگی سرگرم کننده می گردید این بهترین گزینه ست.
نظر منفی:
متوجهم که این فیلم برای بچه ها ساخته شده اما تولیدای دیگه دیزنی مثل «توگو» و «بانو و ولگرد» به مراتب از این فیلم بهترن. این فیلم اونقدر تخیلیه که خیلی سخت بتونه مخاطبای بزرگسال (حتی نوجوون ها) رو با خودش همراه کنه. تنها نکته مثبت فیلم بازی خیلی خوب بازیگر نقش اولشه.


جزئیات:
کارگردان این فیلم (تام مک کارتی) قبلا فیلم «اسپات لایت» را ساخته است که در سال 2015 برنده جایزه بهترین فیلم سال شد. هم چنین مک کارتی در این سال برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال شد.
این اولین فیلم دیزنی در دهه 2020 است که درجه سنی PG دریافت می کند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

تیمی فلیر: اشتباهاتی اتفاق افتاد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری