پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن StarDog and TurboCat

استارداگ و توربوکت انیمیشنی بریتانیایی در ژانر کمدی و ماجراجویی و محصول سال 2019 است. کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن توسط بن اسمیت انجام شده است و از صداپیشگان آن می توان به لوک اوانز، نیک فراست و گما آرترتون اشاره کرد. «استارداگ و توربوکت» در تاریخ 6 دسامبر 2019 در انگلستان به نمایش درآمد.

نویسندگان:
بن اسمیت

عوامل:
جلوه های تصویری: هریس احمد
انیمیشن: آدام بیلی
موسیقی: هثر فنوتی

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 33% را بر اساس 6 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/83 از 10 است. اکثر منتقدان از شوخ طبعی و سرزندگی داستان فیلم تعریف کرده اند اما از کیفیت متوسط انیمیشن ناراضی بوده اند.

«استارداگ و توربوکت ممکن است با سلیقه بچه های کوچک جور دربیاید اما نمی تواند بچه های بزرگسال‎تر را راضی کند»
- کت کلارک (گاردین)


یادداشتی بر فیلم «استارداگ و توربوکت»
جدیدترین ساخته بن اسمیت درمورد دو ابرقهرمان سگ و گربه است و انرژی آن درست به اندازه این حیوانات بامزه زیاد است. هرچند استارداگ و توربوکت داستان خیلی جدید و بکری ندارد اما به وسیله صداپیشگی عالی ای که روی آن انجام شده می تواند جایگزین جذابی برای انیمیشن های پرخرج هالیوودی باشد. با شروع فیلم یک گوینده درمورد رفاقت بادی (با بازی نیک فراست) و صاحبش صحبت می کند سپس به زمان آینده می رویم و می بینیم که در این زمان وضعیت حیوانات اصلا خوب نیست. بادی با گربه مغروری به اسم فلیکس (با بازی لوک اوانز) دوست می شود که شبیه بتمن لباس می پوشد و کلی اسلحه های پیشرفته دارد. این دو با هم متحد می شوند تا جلو آدم ها را بگیرند و از حقوق حیوانات دفاع کنند.
استارداگ و توربوکت موضوعی شبیه به انیمیشن «زوتروپولیس» دارد چرا که در اینجا هم حیوانات خصوصیاتی انسانی پیدا می کنند اما در اینجا داستان نمی تواند محدود به یک شهر کوچک بماند. ساختن جزئیات این دنیا در استارداگ به خوبی انجام نشده است و به اندازه کافی پیچیدگی ندارد اما هوشمندی فیلم در ارائه شوخی هایش این مسئله را جبران می کند. انگار پس زمینه تصاویر مناسب نیستند اما کیفیت اتفاقات پیش زمینه و بامزه بودنشان اجازه نمی دهد اصلا به پس زمینه توجهی بکنید. استارداگ و توربوکت انیمیشنی انگلیسی با صداپیشگان و عوامل انگلیسی است اما سعی می کند به سبک انیمیشن های امریکایی رفتار کند و حتی محل اتفاق افتادن داستان آن هم در یک شهر امریکایی است، این موضوع باعث می شود تصاویر فیلم با داستان ابرقهرمانی آن هماهنگی داشته باشد، چرا که به هرحال ابرقهرمان ها محصولاتی کاملا امریکایی هستند.
شوخی های استارداگ و توربوکت هوشمندانه نوشته شده اند و می توانند به راحتی از کودکان خنده بگیرند. شوخی های فیزیکی معمول فیلم های انیمیشن در اینجا هم وجود دارد و به علاوه آن یک سری شوخی های عمیقتر هم در فیلم گنجانده شده که بسیار بامزه هستند، مثل ویدیوهای اینستاگرامی توربوکت که او را پولدار کرده اند اما او ازشان نفرت دارد. بازی های پر انرژی لوک اوانز و مارک فراست هماهنگی دیدنی ای بین بادی و فلیکس ایجاد کرده اند که باعث شده این دو نفر به شخصیت های دوست داشتنی ای تبدیل شوند. با وجود داستان ساده فیلم، «استارداگ و توربوکت» همچنان یکی از سرگرم کننده ترین انیمیشن های انگلیسی چند ماه گذشته است. اگر از تماشای انیمیشن های ابرقهرمانی امریکایی خسته شده اید، بهتر است یک انیمیشن انگلیسی کم هزینه تر را امتحان کنید.

نویسنده: سارا کارتلند
منبع: www.cautionspoilers.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این انیمیشن داستان خوبی داره و شوخی هاش بامزه هستن، به علاوه شخصیت های اصلی فیلم هر دو خیلی دوست داشتنی و پر انرژی هستن. بچه ها از این انیمیشن لذت می برن اما طوری ساخته نشده که بزرگترها هم بتونن باهاش سرگرم بشن و نباید به خاطر این ازش ایراد گرفت.
نظر منفی:
مشکل اصلی فیلم اینه که شخصیت ها نمیتونن بیننده رو با خودشون همراه کنن و فیلم جذابیت تصویری ای هم نداره که بخواد این مشکل شخصیت پردازی رو باهاش جبران کنه.

جزئیات:
این اولین فیلم بلند بن اسمیت (کارگردان) است.
نیک فراست (صداپیشه شخصیت بادی) به خاطر بازی اش در فیلم «شان مرده است» (2004) شناخته می شود.


همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

استارداگ و توربوکت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری