پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Clover

کلوور فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و جنایی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط جان آبراهامز کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا مایکل تستون نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مارک وبر، نیکول الیزابت برگر و جان آبراهامز اشاره کرد. «کلوور» در تاریخ 3 آوریل 2020 از طریق سرویس آمازون پرایم پخش شد.

نویسندگان:
مایکل تستون

عوامل:
فیلمبرداری: متیو کوین
تدوین: آرون یانس
موسیقی: متیو شرایر


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 33% را بر اساس 15 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/22 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 43 از 100 را بر اساس نظر 8 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«کلوور آنچنان خلاقانه نیست اما اکشن و شوخی های آن هرکسی را سرگرم می کند»
- سیمون آبرامز (راجر ایبرت دات کام)


یادداشتی بر فیلم «کلوور»
جان آبراهامز سال هاست که به عنوان بازیگر در فیلم های هالیوودی ایفای نقش می کند. بازی در فیلم هایی مثل «فیلم ترسناک» و «خانه واکس» تجربیات کاری او را افزایش داده و باعث شدند او بتواند در این چند سال اخیر کارگردانی چندین فیلم را برعهده بگیرد؛ حالا او بیشتر به عنوان کارگردان شناخته می شود تا بازیگر. بعد از کارگردانی فیلم «همه چیز با هم» در سال 2016 حالا او فیلم «کلوور» را ساخته که بیشتر از فیلم اولش مخاطب‎پسند است. در اینجا فیلمنامه نوشته شده توسط مایکل تستون تحت تاثیر آثار مارتین اسکورسیزی و کوئنتین تارانتینو قصد دارد ژانر مافیایی فیلم‎هایی مثل «رفقای خوب» را به شکل خلاقانه ای تغییر بدهد و با افزایش لحن کمدی این آثار تا حد زیادی در این کار موفق عمل کرده است.
فیلم ماجرای دو برادر به اسم های جکی و میکی است که از رئیس یک باند تبهکاری به نام تونی پول قرض گرفته اند و حالا قادر به برگرداندن پول نیستند. دختر نوجوانی به نام کلوور طی ماجرایی به آنها می پیوندد و حالا همگی باید تلاش کنند از دست افراد تونی جان سالم به در ببرند. فیلمنامه در اولین لحظات خود شخصیت بسیار جذابی را به نام ویلی معرفی می کند که رقیب تونی است و ایده های بزرگی درمورد قدرت و تشکیلات تبهکاری دارد. با وجود اینکه در طول فیلم باز هم ویلی را می بینیم اما متاسفانه به این شخصیت جذاب به اندازه کافی پرداخته نمی شود. بهترین بخش فیلم در اواسط آن و در جایی است که دو شخصیت اصلی سعی می کنند بفهمند چه بر سرشان آمده است و باید چه کار کنند. این بخش شامل معرفی چند شخصیت فرعی جذاب است از جمله پت که صاحب یک قهوه‎خانه است و به گروه شخصیت های اصلی شک می کند. همچنین شخصیت انجی بسیار به جذابیت این بخش کمک کرده است. جسیکا سور در نقش انجی بازی بسیار خوبی ارائه می دهد و پیچیدگی شخصیتش را در چنین فضای دیوانه واری به خوبی به نمایش در می آورد. او همچنان جکی را دوست دارد هرچند در گذشته جکی از او پول دزدیده است.
«کلوور» شخصیت های عجیب و غریبش را یکی پس از دیگری معرفی می کند و اجازه نمی دهد سرعتش افت کند، همچنین تدوین سریع آرون یانس نیز در این سرعت مناسب فیلم تاثیر زیادی داشته و باعث می شود حواس بیننده از ماجرای اصلی فیلم پرت نشود. داستان فیلم مسیری را طی می کند که ممکن است قابل پیش بینی باشد اما همچنان با شوخی های بامزه فیلم تماشایی باقی می ماند. این فیلم تلاش قابل تحسینی از سوی جان آبراهامز برای ساخت فیلمی کم‎بودجه و سرگرم کننده است که برای کارنامه کاری او به عنوان کارگردان پیشرفت قابل قبولی به حساب می آید.
نویسنده: برایان اورندورف
منبع: www.blu-ray.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم شوخی های خیلی بامزه ای داره و به عنوان یک فیلم با بودجه پایین خیلی عالی ساخته شده. اگه به سبک کارهای تارانتینو علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
کیفیت تولید و به خصوص صدابرداری فیلم خیلی پایینه و علاوه بر دیالوگ های ضعیف، بازی های فیلم هم بعضی وقت ها اونقدر مصنوعی هستن که به سختی میشه تحملشون کرد.

جزئیات:
• جان آبراهامز قبلا در فیلم «فیلم ترسناک» (2000) بازی کرده است.
• در طول فیلمبرداری مارک وبر با جان آبراهامز (کارگردان) درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده اند که دلیل آن اضافه کردن یک صحنه جدید به فیلمنامه در شب قبل از فیلمبرداری بوده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شبدر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری