پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم 8 Slices

8 برش فیلمی امریکایی در ژانر درام و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط نیک وستفال انجام شده و از بازیگران آن می توان به جسی بوید، کتی سرل و تایرا کولار اشاره کرد. «8 برش» در تاریخ 1 مارس 2020 از طریق سرویس آمازون پرایم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
نیک وستفال

عوامل:
فیلمبرداری: برد واکر
تدوین: جسی اندروز
موسیقی: رودریگو مادونت

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان برخورد صادقانه و سرراست فیلم با موضوعش را تحسین کرده اند و آنرا از محصولات با کیفیت آمازون در ماه مارس دانسته اند. کانر رونان از نشریه «یو.کی کریتیک» فیلم را اثری «کوچک و دوست داشتنی» نامیده که با وجود داشتن ضعف های داستانی موفق شده «تا حد زیادی سرگرم کننده» باشد.

یادداشتی بر فیلم «8 برش»
بعد از دیدن تیزر 8 برش با انتظار تماشای یک فیلم افتضاح به استقبال آن رفتم اما در همان پانزده دقیقه ابتدایی فیلم فهمیدم که اصلا نمی توانم از این فیلم متنفر باشم. «8 برش» یک اثر مستقل و کوچک است که در اوج سادگی به موضوعش می پردازد و در تصویر کردن داستانش موفق عمل می کند. فیلم درمورد یک پیتزا فروشی محلی کوچک به نام 8 برش است که در آستانه ورشکستگی قرار دارد و تلاش های کارمند جدید آنجا برای نجات این مغازه را نشان می دهد.
با وجود اینکه فیلم نکات دوست داشتنی زیادی دارد اما مشکلات داستانی ای نیز در آن موجود است که برای تماشاگران حرفه ای احتمالا خوشایند نیستند. برای مثال جک تنها شخصیتی است که با دوربین صحبت می کند در حالیکه داستان فیلم خیلی روی این شخصیت تمرکز ندارد. هر بار که او با دوربین حرف می زند سرعت داستان کم می شود و بیننده می تواند تلاش های کارگردان برای اضافه کردن عناصر اضافی به داستان فیلم را ببیند. با وجود اینکه دیالوگ های فیلم کیفیت خوبی دارند اما فیلمنامه بسیار شبیه به تئاتر نوشته شده و تکیه زیادی روی دیالوگ دارد. وجود دیالوگ های با کیفیت در فیلم باعث شده شاهد شخصیت پردازی دقیق و متنوع در فیلم باشیم که بیننده را با داستان همراه می کند. گروه بازیگران فیلم توانسته اند این شخصیت های متنوع را به شکلی باورپذیر بازی کنند و کیفیت بازی های فیلم از بسیاری جنبه های دیگر آن بالاتر است. در میان بازیگران فیلم جسی بوید در نقش جان بازی بسیار خوبی ارائه داده و توانسته تعادل عاطفی بسیار خوبی را در صحنه هایش ایجاد کند که هم تماشاگر را با خودش همراه می کند و هم باعث می شود نسبت به ادامه داستان کنجکاوی داشته باشد. دنیای کوچکی که داستان فیلم بنا می کند آنقدر دوست داشتنی و بی ریاست که می تواند هر مخاطبی را به سرعت به خودش جذب کند. ما با انگیزه های قابل فهم شخصیت ها همراه می شویم و آنان را در مسیر رسیدن به اهدافشان تعقیب می کنیم. این سادگی و قابل لمس بودنِ اتفاقات، ضعف های داستانی فیلم را جبران می کند و باعث می شود «8 برش» به فیلم سرگرم کننده و دوست داشتنی تبدیل شود.
نویسنده: انریکه آکاستا
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم سرگرم کننده با داستان جذاب و شخصیت های فیلسوف مآبی که هر کدوم انگیزه ها و اهداف متفاوتی دارن. اگه به کمدی/ درام های کم بودجه علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
موضوع فیلم جالبه اما بازی ها و کارگردانی اون ضعیف هستند و نمی تونن داستان رو به شکل جذابی ارائه بدن به همین خاطر فیلم خیلی زود خسته کننده میشه.

جزئیات:
• نیک وستفال (کارگردان) قبلا فیلم «یافتن خانه» (2015) را ساخته است

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

8 برش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری