پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن How to Train Your Dragon: Homecoming

«چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: بازگشت به خانه» انیمیشنی کوتاه در ژانر ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم محصول کمپانی دریم ورکس است و کارگردانی آنرا تیم جانسون انجام داده است. جاناتان گروف و جان پولاک فیلمنامه این فیلم را نوشته اند و از صداپیشگان مطرح آن می توان به جی باروکل، جرارد باتلر و کریگ فرگوسن اشاره کرد. «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: بازگشت به خانه» در تاریخ 3 دسامبر 2019 به عنوان برنامه ویژه کریسمس از شبکه ان بی سی پخش شد.

نویسندگان: 
جاناتان گروف، جان پولاک

عوامل:
فیلمبرداری: کریس استوور
تدوین: سی کی هورنس
موسیقی: آنتونی ویلیس



واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان تلویزیونی جلوه های ویژه عالی و داستان جذاب فیلم را تحسین کرده اند. آنها همچنین پیام فیلم را برای دوره کریسمس مناسب دانسته اند. شیرین هانموند از نشریه اینترنتی میو این فیلم را «یک انیمیشن کوتاه با پیامی بزرگ» خوانده و دیدن آنرا به «همه طرفداران فیلم های انیمیشن» توصیه کرده است. در زیر یادداشت کوتاه وبسایت «کامن سنس مدیا» درمورد این فیلم را می خوانیم:

یادداشتی بر فیلم «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: بازگشت به خانه»
فیلم کوتاه جدید کمپانی دریم ورکس یک اثر دیگر را به مجموعه فیلم های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» اضافه می کند. داستان این فیلم بین اتفاقات انتهای فیلم «جهان پنهان» و فیلم آخر این سه گانه قرار دارد. طرفداران این مجموعه تمام چیزهایی که درمورد این سری فیلمها دوست دارند را در این فیلم کوتاه پیدا خواهند کرد. از انیمیشن با کیفیت تا شخصیت های وایکینگ بامزه و مضامین عمیق درمورد دوستی و اتحاد. برخلاف فیلم های بلند این سری در اینجا هیچ نبردی وجود ندارد و تمام داستان فیلم برای بینندگانی که هیچ فیلم دیگری از این مجموعه ندیده اند نیز قابل فهم است. 
تنها ایرادی که از این فیلم می شود گرفت این است که زیادی خوب است! این کیفیت بالا باعث می شود بیننده ها دوست داشته باشند یک فیلم بلند ببینند اما مجبور شوند به همین زمان کم فیلم قناعت کنند. فیلم داستانش را در زمانی تعریف می کند که اژدهایان و آدم ها برای مدت طولانی از هم جدا بوده اند، آنقدر طولانی که نسل جدید وایکینگ ها از دوستی بین نژاد آنها و اژدهایان خبر ندارند. به این موقعیت اولیه هیکاپ باهوش و توانایی هایش را اضافه کنید و به فیلمی جذاب می رسید که شما را به یاد بهترین لحظات فیلم های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» می اندازد. کسانی که هیچ فیلمی از این مجموعه را ندیده اند، داستان آنرا خواهند فهمید اما برای شروع بهتر است فیلم اول این سری را ببینند. اما طرفدارانی که ارتباط دوستانه هیکاپ و توثلس را در طول فیلمهای قبلی دیده اند از دیدن این فیلم بسیار بیشتر لذت خواهند برد چرا که مضامین آموزنده این فیلم ها درمورد دوستی و مهربانی را قبلا تجربه کرده اند.
نویسنده: امیلی اشبی
منبع: www.Commonsensemedia.org


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک انیمیشن بسیار خنده دار و دلنشین دیگه از سری فیلم های تربیت اژدها. واقعا امیدوارم دوباره شاهد اکران فیلم های دیگه ای از این سری باشیم چون این یکی هم مثل بقیه حرف نداشت.
نظر منفی:
داستان فیلم به نسبت بقیه فیلمهای این سری زیادی سطحی و بچه‎گانه بود اما دیدن دوباره این شخصیت ها خودش به اندازه کافی هیجان انگیزه.


جزئیات:
• تیم جانسون (کارگردان) قبلا انیمیشن «خانه» (2015) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: بازگشت به خانه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری