پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Astro Kid

بچه فضایی انیمیشنی فرانسوی در ژانر ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این انیمیشن توسط اریک توستی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا توستی به همراه دیوید آلو نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به تیموتی وام دورپ، ادواردو بائر و ماری یوجین مارکال اشاره کرد. «بچه فضایی» در تاریخ 23 آگوست 2019 در بریتانیا اکران شده و کیفیت انیمیشن و داستان آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

نویسندگان:
اریک توستی، دیوید آلو

عوامل:
تدوین: ژان کریستین تاسی
موسیقی: اولیویر کاساک

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 100% را بر اساس 5 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/2 از 10 است: «بچه فضایی موضوعی بسیار جذاب دارد که زمینه را برای انواع و اقسام ماجراجویی های جذاب فراهم می کند». اکثر منتقدان از کیفیت بالای انیمیشن و داستان فیلم تعریف کرده اند و آنرا یکی از آثار انیمیشنیِ شاخص فرانسه دانسته اند. در چند سال گذشته کیفیت انیمیشن های تولید فرانسه به طرز بی سابقه ای افزایش پیدا کرده و این فیلم ها علاوه بر اکران در سایر کشور موفق شده اند سهم ثابتی در بازار انیمیشن جهانی به خود اختصاص دهند.


یادداشتی بر فیلم «بچه فضایی»
یکی از عجیب‎ترین فکر هایی که می تواند ذهن انسان را به خود مشغول کند، ایده گم شدن در اعماق فضا است. در یک انیمیشن فرانسوی جدید به نام «بچه فضایی» شخصیت اصلی که ویلی نام دارد در چنین موقعیتی قرار می گیرد. او که به همراه خانواده اش در یک سفینه فضایی زندگی می کند و قرار است به زودی به زمین برگردد، ناگهان به علت نابود شدن سفینه در یک سیاره ناشناس فرود می آید. اما ویلی در این محیط تازه تنها نیست و رباتی به نام باک همراه اوست که به او کمک می کند تا منتظر کمک بماند و بتواند نزد خانواده اش برگردد. رابطه ویلی و باک بسیار جذاب طراحی شده است و حسی شبیه به فیلم «قهرمان بزرگ 6» دارد که در آن ربات یاد می گیرد کم کم به احساسات ویلی توجه کند و بیشتر با او دوست شود.
در طول فیلم ماجراجویی های ویلی باعث می شوند با کلی شخصیت های فرعی و موجودات عجیب و غریب فضایی نیز روبرو شویم و فیلم از ایده اولیه اش برای نمایش حداکثری تصاویر رنگارنگ و داستان های جذاب استفاده می کند. این فیلم قطعا برای بچه های کوچک مناسب تر است و بزرگتر ها چندان با دیدن آن سرگرم نخواهند شد. فیلم پیام های مثبتی درمورد ارزش دوستی و شجاعت درخود دارد و این پیام ها را از طریق رویارویی ویلی با چشم اندازهای زیبا و شخصیت های عجیب منتقل می کند. چشم اندازهایی که با طراحی انیمیشن خیره کننده شان پیشرفت سینمای انیمیشن فرانسه در سالهای اخیر را به خوبی نشان می دهند. تصاویر فیلم پرجزئیات هستند و یکی از مضامین اصلی فیلم درمورد زیبایی طبیعت و لزوم حفظ و نگهداری از آنرا به خوبی به بینندگان منتقل می کنند. «بچه فضایی» با کیفیت فنی خوب و صداپیشگی با کیفیت‎اش داستانی را تعریف می کند که همه کودکان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و از قرار گرفتن در دنیای آن لذت ببرند.

منبع: www.starburstmagazine.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
طراحی گرافیکی فیلم و داستانش عالی هست. نکته خوب فیلم این بود که پیام های اخلاقی خیلی مثبتی درمورد مستقل شدن و توجه به محیط زیست توی خودش داشت و این پیام ها رو به شکل تاثیرگذاری منتقل می کرد.
نظر منفی:
کیفیت تصاویر فیلم بالا هستند اما داستان اون فقط به درد بچه های زیر 7 سال میخوره و بیش از حد ساده نوشته شده.


جزئیات:
• این اولین انیمیشن بلند اریک توستی (کارگردان) است.
• در فیلم ارجاعاتی به انیمیشن «ای تی» وجود دارد و این فیلم روی سبک کارگردانی «بچه فضایی» تاثیرگذار بوده است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بچه فضایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری