پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Spycies

ماموران مخفی انیمیشنی چینی/ فرانسوی در ژانر ماجراجویی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط گیلام ایورنل و ژی ژانگ کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا استفانی کارز و میکل پاگس نوشته اند. از صداپیشگان فیلم می توان به کارن استرسمن، مونسیور پالپ و دوی موریر اشاره کرد. «ماموران مخفی» در تاریخ 11 ژانویه 2020 در چین به نمایش درآمده است.

نویسندگان:
استفانی کارز، میکل پاگس

عوامل:
تدوین: بنجامین ماسوبر
موسیقی: فابیان دویلرز



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 43% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/5 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 49 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «ماموران مخفی»
ماموران مخفی همه نشانه های یک فیلم انیمیشن عالی را دارد، این فیلم توسط تیم انیماتورِ فیلم هایی مثل «من نفرت انگیز»، «مینیون ها» و «زندگی مخفی حیوانات خانگی» ساخته شده و داستان آن حول دو مامور مخفی می گذرد که سعی می کنند یک شی دزدیده شده و بسیار باارزش را برگردانند. سکانس ابتدایی فیلم یک صحنه تعقیب بزرگ است که در آن با شخصیت اصلی فیلم که گربه ای جاسوس به نام ولادیمیر ویلیس است آشنا می شویم. او همان روحیه بروس ویلیس در فیلم های جان سخت را دارد، بسیار مغرور است و به خرابی هایی که به بار می آورد اهمیتی نمی دهد. از همین صحنه ابتدایی مشخص است که کیفیت انیمیشن فیلم چقدر بالاست. دوربین از میان شهر آسیایی مدرن عبور می کند و جزئیات صحنه خیره کننده هستند.
خرابی ها و ضرر و زیانی که ولادیمیر به بار می آورد به زودی برای او دردسر ساز می شود و مافوقش او را جریمه می کند. او به یک سکوی نفتی در میانه اقیانوس فرستاده می شود، جایی که تنها همکارش یک موش مهندس کامپیوتر است که عاشق تماشای سریال های تلویزیونی و خوردن پیتزاست. این دو نفر از هر نظر با هم اختلاف دارند و نمی توانند با هم کنار بیایند اما به زودی اکشن فیلم دوباره شروع می شود چرا که یک سارق به سکوی نفتی حمله می کند و ماده ای بسیار با ارزش را به سرقت می برد. حالا این دو باید با هم همکاری کنند تا ماده با ارزش را برگردانند. همانطور که در بالا گفته شد طراحی صحنه های فیلم به طرز بسیار درخشانی انجام شده است. ماجرای فیلم در یک دنیای فوق پیشرفته می گذرد و طراحی ساختمان ها و ماشین ها در آن به گونه ای هستند که مخاطبان را شگفت زده خواهند کرد.
در نیمه دوم فیلم سرعت داستان افزایش می یابد و فیلم از نظر داستانی پیچیده تر می شود. در اینجا چند غافلگیری داستانی نیز وجود دارند که همگی به شکلی موثر پیاده شده اند و باعث بهتر شدن کیفیت شخصیت پردازی در فیلم می شوند. دو شخصیت اصلی دشمنی اولیه شان را کنار می گذارند و یاد می گیرند که با وجود تمام تفاوت هایشان برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری کنند. به جز این پیام، مضمون های دیگری نیز در فیلم مطرح می شوند که از حس دوستی تا مسائل زیست محیطی را در بر می گیرند. برخی از این پیام ها در خلال داستان مطرح می شوند و تاکید زیادی روی آنها گذاشته نمی شود اما بعضی دیگر از آنها به شکل کاملا موثر و آموزنده ای در داستان گنجانده شده اند. تنها ایراد فیلم دیالوگ های آن است که خیلی خوب نوشته نشده اند، این دیالوگ ها داستان فیلم را جلو می برند اما باعث می شوند بزرگ تر ها نتوانند زیاد با فیلم فیلم ارتباط برقرار کنند. «ماموران مخفی» داستانش را با انیمیشنی زیبا و رنگارنگ تعریف می کند و صحنه های تعیب و گریز نفس گیر آن هر مخاطب کودکی را سرگرم خواهد کرد.
نویسنده: فیونا فرانسیا
منبع: www.heyuguys.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم خانوادگی عالی که داستانش رو نمی تونید توی فیلمهای امریکایی پیدا کنید. داستان فیلم غافلگیری های زیادی داره و رابطه همکاری یه گربه با موش توی اون خیلی بامزه از کار دراومده.
نظر منفی:
این فیلم ایده های انیمیشن زوتوپیا رو دزدیده و میخواد اونا رو با دیالوگ های خشک و ضعیف دوباره تعریف کنه. داستان فیلم بیش از حد ضعیفه و حتی با وجود کیفیت بالای انیمیشن به سختی میشه تا آخر تحملش کرد.


جزئیات:
• گیلام ایورنل قبلا انیمیشن «شکارچیان اژدها» (2008) را ساخته است.




همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

ماموران مخفی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری