پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Survive the Night

«در شب زنده بمان» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و هیجانی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط مت اسکندری کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا داگ ولف نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به چاد مایکل موری، بروس ویلیس و شیا باکنر اشاره کرد. «در شب زنده بمان» در تاریخ 22 می 2020 به صورت آنلاین منتشر شد.

نویسندگان:
داگ ولف

عوامل:
فیلمبرداری: برایان کاس
تدوین: آر. جی. کوپر
موسیقی: نیما فخرآرا

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 14% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/88 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 26 از 100 را بر اساس نظر 4 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «شب را زنده بمان»
تا چند سال پیش اگر بر روی پوستر یک فیلم تصویر بروس ویلیس را می دیدیم مطمئن بودیم قرار است با فیلمی پر از صحنه های اکشن روبرو شویم. اما حالا که سن و سال او بالاتر رفته دیگر چنین انتظاراتی دور از واقعیت است چرا که او در چند سال اخیر عملا وارد دوران بازنشستگی اش شده و حضور او در فیلم های سنیمایی معمولا به نقش هایی محدود می شود که اکشن چندانی ندارند. در جدیدترین فیلم بروس ویلیس شاهد ایفای نقش او به عنوان فرانک هستیم کسی که باید سعی کند خانواده اش را از دست افرادی نجات دهد که آنها را گروگان گرفته اند.
ریچ (با بازی چاد مایکل موری) پزشکی است که به همراه همسر و دخترش زندگی می کند و همزمان از پدر و مادر پیرش نیز (فرانک و ریچل) مراقبت می کند. او که به خاطر یک اشتباه پزشکی از کار برکنار شده در یک مرکز دامپزشکی کار می کند تا مخارج خانواده اش را تامین کند. یک شب ماتیاس و جیمی که در طول یک سرقت زخمی شده اند، ریچ را می دزدند و سعی دارند او را وادار کنند که گلوله ای را از پای ماتیاس خارج کند. آنها به خانه فرانک حمله می کنند و سعی دارند هرجور شده دکتر را وادار کنند تا این جراحی غیرقانونی را انجام دهد. حالا ریچ و پدرش فرانک باید اختلافات گذشته شان را کنار بگذارند تا بتوانند خانواده شان را نجات داده و نقشه های خلافکار ها را خنثی کنند.
فیلمنامه داگ ولف به گونه ای نوشته نشده که بخواهد خلاقیت عجیبی داشته باشد. «شب را زنده بمان» یک فیلم هیجانی سرراست است که از موقعیت های آشنای این ژانر استفاده می کند تا تجربه ای سرگرم کننده را برای بیننده اش رقم بزند. با این وجود در داستان فیلم غافلگیری های زیادی گنجانده شده که باعث می شود مخاطب در طول فیلم مجبور شود حدس بزند که کدام شخصیت ها از این وضعیت سخت جان سالم به در خواهند برد. بازی بروس ویلیس در نقش فرانک با کارهای اخیرش متفاوت است و او سعی می کند تا حد زیادی از شخصیت شناخته شده اش فاصله بگیرد، در واقع بازی او با نوعی آسیب پذیری و ضعف همراه است که باعث عمق بیشتر شخصیت اش شده است. اما بدون تردید پدیده بازیگری این فیلم شیا باکنر است که در نقش جیمی بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد. او یک خلافکار بی رحم است اما در عین حال سلامتی برادرش برای او از هر چیز دیگری مهم تر است و او سعی می کند هرجور شده ماتیاس را زنده نگه دارد. باکنر با استفاده از تکنیک های پیشرفته بازیگری متد موفق شده به شکل درخشانی به این نقش نزدیک شده و احساسات شخصیت اش را به بینندگان منتقل کند. مت اسکندری (کارگردان) با استفاده از این بازی های خوب و خلاقیت های اجرایی فراوان در زمینه کارگردانی، موفق شده محدودیت های بودجه فیلم را به خوبی دور بزند و اثری را بسازد که با سرعت مناسبش اجازه نمی دهد حوصله بیننده اش سر برود.
نویسنده: آرون پترسون
منبع: www.thehollywoodoutsider.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
سرعت داستان فیلم عالیه و هیجان بسیار زیادی داره. اگه به فیلمای گروگانگیری علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
بروس ویلیس توی این فیلم بر خلاف کارهای چند سال اخیرش بازی خوبی رو ارائه میده، اما داستان فیلم زیادی کلیشه ای و سر راسته و هیچ غافلگیری ای نداره.


جزئیات:
• فیلم در طول تنها 10 روز فیلمبرداری شده است.
• مت اسکندری قبلا فیلم «مرکز تروما» (2019) را با بروس ویلیس ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

در شب زنده بمان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری