پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Lovebirds

مرغ عشق ها فیلمی امریکایی در ژانر رمانتیک و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط مایکل شوالتر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آرون آبرامز و برندان گال نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به کمیل ننجانی، ایسا ری و پاول اسپارکز اشاره کرد. این فیلم قرار بود در ماه آوریل به صورت سینمایی اکران شود اما شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها باعث شد در تاریخ 22 می 2020 به صورت مستقیم از طریق سرویس نت فلیکس به نمایش درآید. علاوه بر بازدید بالای فیلم در سرویس نت فلیکس، بازی های کمیل ننجانی و ایسا ری نیز مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

نویسندگان:
آرون آبرامز، برندان گال

عوامل:
فیلمبرداری: برایان برگوین
تدوین: رابرت ناسائو
موسیقی: مایکل اندروز


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 68% را بر اساس 105 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/02 از 10 است: «مرغ عشق ها ویترین بازی های با کیفیت ایسا ری و کمیل ننجانی است و هرچند مشکلاتی در زمینه کارگردانی دارد اما این مشکلات با داستان سرگرم کننده و بازی های خوب آن جبران شده اند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 31 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «مرغ عشق ها»
مایکل شوالتر کارگردان فیلم «بیماری بزرگ» با فیلم جدیدش بار دیگر ثابت می کند که حضور ستاره ها در یک فیلم چقدر می تواند به نفع یک فیلم تمام شود. «مرغ عشق ها» ابتدا قرار بود به صورت سینمایی اکران شود اما شیوع ویروس کرونا باعث شد به صورت مستقیم از نت فلیکس به نمایش درآید. فیلم جدید شوالتر (کارگردان) از آن کمدی هایی است که دیدن آن در سالن سینما می توانست لذت بخش تر باشد اما فیلم به این جنبه های کمدی محدود نمی شود و هماهنگی عالی کمیل ننجانی و ایسا ری آنرا به عاشقانه ای دلنشین تبدیل کرده است.
جبران و لیلانی زوجی هستند که مشکلات بسیار زیادی دارند و در آستانه جدایی هستند تا اینکه در راه رفتن به خانه یکی از دوستانشان آنها به صورت اتفاقی در صحنه یک تصادف حضور پیدا می کنند و به قتل متهم می شوند. آنها باید هم بی گناهیشان را اثبات کنند و هم از دست خلافکارهایی که قتل را انجام داده اند فرار کنند. این موضوع پرکشش بخش های اکشن فیلم را کاملا جلو می برد اما جذاب ترین بخش های فیلم صحنه های کمدی زیرکانه بین ننجانی و ری است که خیلی زود بیننده را با شخصیت های دوست داشتنی فیلم همراه می کند. بزرگترین نکته مثبت فیلم این است که ماجرای جنایی فیلم به شکلی طبیعی و باور پذیر به لحن کمدی عاشقانه پیوند خورده است، انگار این دو نفر با پیش آمدن اتفاقات ناخوشایند و شرایط سخت بار دیگر کشف می کنند که چرا از ابتدا عاشق هم بوده اند.
فیلمنامه نوشته شده توسط آرون آبرامز و برندان گال دیالوگ های بسیار جذابی دارد و سعی کرده است تا بار اصلی فیلم را بر دوش ستاره هایش بگذارد. در جایی از فیلم دو شخصیت اصلی آنقدر سریع صحبت می کنند که یکی از خلافکار ها به آنان اعتراض کرده و می گوید شبیه به پدر و مادرش حرف می زنند. دیالوگ های ننجانی و ری به شیوه مناسبی توسط این دو بازیگر ادا شده و هرگز خسته کننده نمی شود. علاوه بر این لحظاتی هم در فیلم گنجانده شده که شخصیت ها در سکوت به اتفاقات پیش آمده فکر می کنند که بسیار موثر هستند چرا که بیننده در این لحظات این فرصت را پیدا می کند تا عمق رابطه این دو نفر را حس کند. بازی های درخشان ننجانی و ایسا ری در نقش هایشان باعث شده این شخصیت های ساده کمدی/ رمانتیک از حالت کلیشه ای فاصله بگیرند و ویژگی های متمایز خودشان را داشته باشند. اما برگ برنده اصلی فیلم در هماهنگی این دو بازیگر است به گونه ای که حضور آنها به عنوان یک زوج کاملا باور پذیر است و بیننده رابطه عاشقانه این دو نفر را به سرعت می پذیرد. «مرغ عشق ها» از یک طرف فرمول های آشنای فیلم های کمدی/ رمانتیک را رعایت می کند اما از طرف دیگر کمدی هوشمندانه آن شبیه به آثار کلیشه ای این ژانر نیست و بیننده اش را حسابی به خنده می اندازد.
نویسنده: کارن هان
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 54%
نظر مثبت:
فیلم پر از صحنه های خنده داره و دو تا بازیگر اصلی اون فوق العاده خوب بازی می کنن. اگه به فیلمای عاشقانه و کمدی علاقه دارید این فیلم رو حتما ببینید.
نظر منفی:
بعضی از صحنه های فیلم خیلی خنده دار هستن اما به طور کلی کار خوب بازیگرها نتونسته ضعیف بودن داستان فیلم رو جبران کنه و در نتیجه همه چیز مصنوعی از کار دراومده.


جزئیات:
• مایکل شوالتر (کارگردان) قبلا در فیلم «بیماری بزرگ» (2017) با کمیل ننجانی همکاری کرده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرغ عشق ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری