پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن We Bare Bears : The Movie

«سه خرس کله پوک» انیمیشنی امریکایی در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط دنیل چانگ کارگردانی شده و از صداپیشگان آن می توان به اریک ادلستاین، بابی مانیهان و دیمیتری مارتین اشاره کرد. «سه خرس کله پوک» در تاریخ 30 ژوئن 2020 به صورت اینترنتی به نمایش درآمد. 
نویسندگان:
کریستینا چانگ، الکس چیو، مانی هرناندز، کوین لارسن، یون هوسان هو، سانگ یاپ لی، چارلی پاریسی، لارن ساسن، سارا سوبول، لوی زانگ
عوامل:
تدوین: تام براونگارت
موسیقی: برد بریک


واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان کیفیت فنی انیمیشن و شخصیت پردازی آنرا تحسین کرده اند. رابرت جوردن از نشریه «میلواکی سان تایمز» فیلم را «بازگشتی باشکوه به سریال سه خرس کله پوک» نامیده و «رو راست بودن و در عین حال سادگی» آنرا تحسین کرده است. فیلم قبل از پخش رسمی به صورت تصادفی روی سرویس آمازون پرایم قرار گرفت و همین باعث شد توجه بیشتری به آن معطوف شود.


یادداشتی بر فیلم «سه خرس کله پوک»
قبل از تماشای فیلم سه خرس کله پوک انتظار دارید که یک کمدی بسیار سرگرم کننده و تجاری را تماشا کنید. سریال «سه خرس کله پوک» این انتظار را برای همه بینندگان ایجاد کرد و با شوخی های مدام و شخصیت های بامزه خرس ها همیشه در رسیدن به این هدف موفق بود. حالا و در فیلم «سه خرس کله پوک» علاوه بر این سرگرمی و لحظات خنده دار پیام های مهمی هم به بینندگان منتقل می شود که سطح کیفی فیلم را از انتظارات بیننده بسیار بالاتر می برد. «سه خرس کله پوک» از روی سریالی تلویزیونی به همین نام اقتباس شده و پیام این سریال را به بهترین شکل در خودش خلاصه کرده است. 
با وجود اینکه سریال سه خرس کله پوک بسیار تم های متنوعی دارد اما پیام مرکزی آن همیشه درمورد «متفاوت بودن افراد» و «نیاز انسان ها به تعلق داشتن به جایی» بوده است. تمام کشمکش ها و جوک های خنده دار فیلم حول این پیام اساسی و مهم طراحی شده اند و به همین دلیل فیلم توانسته در عین سادگی و سرگرم کننده بودن بسیار منسجم و قدرتمند باشد. داستان فیلم درمورد تلاش خرس ها برای به شهرت رسیدن و شکست مفتضحانه آن ها در این راه است. در واقع شکست آن ها آنقدر بزرگ است که یک مامور دولتی به تعقیب آنها می پردازد و مجبورشان می کند به کانادا فرار کنند. در طول این سفر ما ترس خرس ها از آینده را می بینیم و دیالوگ هایی را می شنویم که باعث کامل شدن شخصیت پردازی‎شان می شود. با وجود اینکه در اینجا روی پیام های مهم فیلم تاکید شد باید دقت کنید که فیلم همچنان پر از لحظات بسیار خنده دار است که با جوک های بامزه به تماشاگر منتقل می شوند. شوخی های خلاقانه فیلم قطعا بینندگان کم سن و سال را بسیار سرگرم خواهد کرد اما آنچه فیلم را از یک انیمیشن تلویزیونی معمولی جدا می کند همین توجه به پیام عمیق داستان و تلاش برای انتقال آن به بینندگان است.
ماموری به نام تروت تلاش می کند خرس ها را دستگیر کند و این عامل خارجی باعث می شود رابطه سه شخصیت اصلی فیلم محکم تر از همیشه باشد. بینندگان می توانند داستان رفاقت این شخصیت ها را ببینند و تاثیر این رفاقت روی آن ها را درک کنند. قرار گرفتن خرس ها در موقعیت های سخت باعث می شود شخصیت واقعی آن ها به بیننده نشان داده شود و این دستاوردی بسیار بزرگ برای یک فیلم انیمیشن ساده است. نکته مهم در این است که نویسندگان فیلم به هیچ وجه اجازه نداده اند پیام های فیلمنامه باعث کند شدن روایت داستان شود. فیلم موفق شده هم سبک کمدی سریال «سه خرس کله پوک» را ادامه دهد و هم با داستان جذابش شخصیت های آن را بیشتر پرداخت کند.
نویسنده: شیمس کلی
منبع: www.denofgeek.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک انیمیشن بی نظیر با شوخی های بسیار بامزه و داستان فوق العاده جذاب که میتونه هم طرفدارای سریال «سه خرس کله پوک» رو راضی کنه و هم کلی طرفدار جدید به این مجموعه اضافه کنه. 
نظر منفی:
شوخی های فیلم بسیار خوب نوشته شدن و خنده دار هستند اما فیلم خیلی تلاش کرده پیام های اجتماعی داشته باشه و آوردن این پیام های توی یه فیلم کودک کار جالبی نیست و باعث شده لحن کمدی فیلم آسیب ببینه.


جزئیات:
• «سه خرس کله پوک» بر اساس شخصیت های سریالی به همین نام ساخته شده است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

سه خرس کله پوک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری