پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Jungle Beat: The Movie

«نبض جنگل»
نبض جنگل انیمیشن امریکایی در ژانر فانتزی و ماجراجویی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط برنت داوس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا داوس به همراه سم ویلسون نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به دیوید منکین، دیوید رینتول و گاوین پیتر اشاره کرد. «نبض جنگل» در تاریخ 26 ژوئن 2020 از طریق سرویس های آنلاین به نمایش درآمد.
نویسندگان: 
برنت داوس، سم ویلسون
عوامل:
فیلمبرداری: کارل کالوکات
تدوین: کلی مالینسون، راینو ریتر
موسیقی: آندریس اسمیت

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان سادگی فیلم و مثبت بودن پیام های اخلاقی آنرا تحسین کرده اند. آلان هانتر منتقد نشریه اسکرین دیلی فیلم را «یک انیمیشن بامزه و دیدنی» توصیف کرده که همه ویژگی های یک فیلم کودک محبوب و پرطرفدار را دارد و می تواند بچه های خیلی کوچک را هم سرگرم کند.


یادداشتی بر فیلم «نبض جنگل»
نبض جنگل نخستین تولید کمپانی انیمیشن «سندکسل» فیلمی بسیار پرانرژی و دوست داشتنی است که همه بچه ها می توانند از تماشای آن لذت ببرند. این فیلم از آن آثاری است که برای بزرگترها زیادی قابل پیشبینی است اما رنگ ها و داستان بامزه اش بچه ها را حسابی سرگرم می کند. داستان درمورد یک موجود فضایی به نام فنیپ است که از یک سیاره دیگر به زمین آمده و سر و کله اش در جنگل پیدا می شود، اگر از طرفداران سریال تلویزیونی نبض جنگل باشید این فضا را بلافاصله می شناسید. فنیپ با خود یک تکنولوژی عجیب و غریب آورده که باعث می شود حیوانات جنگل بتوانند صحبت کنند. 
فیلم با درجه بندی سنی «آزاد» به گونه ای ساخته شده که برای تمام سنین مناسب باشد و به همین خاطر مجبور شده به یک سری کلیشه های این گونه فیلم ها تن بدهد. دلیل این کار قابل فهم بودن داستان برای بچه های کوچکتر بوده اما به هیچ وجه باعث نشده جذابیت فیلم برای بچه های بزرگتر کم شود. رنگ های شاد و متنوع فیلم در کنار شخصیت های بامزه باعث می شوند کودکان خیلی زود عاشق این فیلم ها شوند و بخواهند آنها را بارها و بارها تماشا کنند. این موضوع که افراد سیاره فنیپ قصد دارند زمین را فتح کنند باعث می شود داستان انرژی خوبی پیدا کند و با سرعت مناسبی پیش برود. از نظر فنی باید گفت طراحی شخصیت ها به اندازه کافی دارای جزئیات است و انیمیشن توانسته به خوبی این شخصیت ها را در فضای فیلم به حرکت درآورد؛ به خصوص صحنه های اکشن فیلم که بسیار چشم نواز ساخته شده اند و جذابیت زیادی دارند. کمدی فیلم ممکن است برای بزرگتر ها زیادی ساده باشد اما در همراهی با این صحنه های اکشن می تواند بچه ها را حسابی بخنداند. این کمدی به پیشبرد داستان کمک زیادی کرده و چون زمان فیلم کوتاه (حدود 84 دقیقه) است باعث می شود حوصله بیننده موقع تماشای فیلم سر نرود. پیام فیلم درمورد دوستی و مهربانی در همین زمان کم به شکل موثری منتقل می شود و هرگز باعث نمی شود آسیبی به بخش های سرگرم کننده داستان وارد شود. «نبض جنگل» با این پیام ها به یک فیلم آموزنده و در عین حال به شدت سرگرم کننده تبدیل شده که می تواند کودکان را با هر سنی سرگرم کند.
نویسنده: نل مینو
منبع: www.moviemom.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 90%
نظر مثبت:
یک انیمیشن بسیار دلنشین و دوست داشتنی که پیام های مثبت زیادی داره و بچه های کوچیک میتونن از دیدن اون خیلی لذت ببرن.
نظر منفی:
داستان فیلم خیلی کلیشه ای نوشته شده و اصلا نمیتونه برای بچه های بالای 6 سال جذابیتی داشته باشه، به علاوه شوخی های فیلم معمولا خنده دار نیستن و فیلم خسته کننده جلو میره. 

جزئیات:
• برنت داوس (کارگردان) قبلا فیلم «یک داستان افریقایی» (2012) را ساخته است.
مدیر دوبلاژ: امیرحسین صفایی

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

نبض جنگل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری