پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Money Plane

«هواپیمای پول» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط اندرو لارنس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا لارنس به همراه تیم شاف نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به آدام کوپلند، کسلی گرامر و توماس جین اشاره کرد. «هواپیمای پول» در تاریخ 10 جولای 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
اندرو لارنس، تیم شاف
عوامل:
فیلمبرداری: پاشا پاتریکی
تدوین: آستین نوردل
موسیقی: دیوید بیتمن

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 27% را بر اساس 11 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/94 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «هواپیمای پول»
در صنعت سینمای امروز بسیاری از فیلمنامه ها تنها به خاطر داشتن یک یا چند ستاره در نقش های اصلی‎شان موفق به پیدا کردن سرمایه گذار می شوند. معمولا برای این فیلم ها داشتن کیفیت کارگردانی مناسب و داستان جذاب ضروری نیست اما هر از گاهی فیلم هایی مانند «هواپیمای پول» پیدا می شوند که فراتر از انتظار ظاهر شده و موفق می شوند بسیار درگیرکننده و دیدنی از کار در بیایند. در هواپیمای پول آدام کوپلند نقش جک ریس را بازی می کند که یک خلافکار حرفه ای است و به شدت به یک گنگستر بزرگ به نام رامبل (با بازی کسلی گرامر) بدهکار است. جک می خواهد کار خلاف را کنار بگذارد و برای صاف کردن بدهی هایش با رامبل مجبور است آخرین ماموریت خود را انجام دهد. 
ماموریت جک بسیار پیچیده و خطرناک طراحی شده است. او باید در پوشش یک قاچاقچی وارد یک هواپیمای تفریحی شود و در آنجا کل پول های نقد و دیجیتال موجود در گاوصندوق هواپیما را به سرقت ببرد. بیشتر زمان فیلم را صحنه های اکشن و مبارزه تن به تن تشکیل می دهد. مشخص بودن شخصیت ها و انگیزه هایشان به فیلمساز اجازه داده تا از کمدی هم برای تنوع بیشتر سکانس ها استفاده کند و این کار به ریتم فیلم بسیار کمک کرده است. کوپلند در نقش جک بازی بسیار باکیفیتی ارائه می دهد و هم از نظر فیزیکی و هم حسی برای بازی آمادگی کامل داشته است. اما پدیده بازیگری فیلم بدون شک کاترینا نورمن است که در صحنه های اکشن فیلم حضور پررنگی داشته و به خوبی از پس نقش خود برآمده است. صحنه هایی که کسلی گرامر در آنها حضور دارد بسیار سرگرم کننده هستند و او بار دیگر نشان داده چقدر نقش های منفی را می تواند خوب بازی کند، کسانی که طرفدار بازی های او هستند می توانند از این فیلم بسیار لذت ببرند. 
اکشن های «هواپیمای پول» شاید کیفیت بالای «جان ویک» را نداشته باشند اما به نسبت بودجه فیلم بسیار خوب ساخته شده اند. محیط داخلی هواپیما طراحی مناسبی دارد و بیننده می تواند حضور شخصیت ها در این فضا را کاملا باور کند. شاید تنها ایراد فیلم این باشد که خشونت چندانی ندارد و نمی تواند از تمام پتانسیل فیزیکی آدام کوپلند استفاده کند. هرچند کوپلند در یک سوم پایانی فیلم با بازی خوبش این مشکلات را جبران کرده و توانسته هیجان زیادی را به صحنه های اکشن تزریق کند. «هواپیمای پول» از آن اکشن های دوست داشتنی‎ای است که طرفداران این فیلم ها اشتباهاتش را به راحتی نادیده می گیرند و با دنبال کردن داستان سریع و جذاب آن حسابی سرگرم خواهند شد.
نویسنده: آلان انجی
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 50%
نظر مثبت:
یک اکشن میخکوب کننده و تماشایی با بازی های بسیار خوب و صحنه های مبارزه باکیفیت.
نظر منفی:
ایده فیلم جذابه اما به دلیل کمبود بودجه نتونسته به خوبی اجرا بشه و اکثر صحنه های اکشن جذابیت لازم رو ندارن. علاوه بر این تدوین فیلم هم ضعیفه و باعث شده اواسط فیلم خیلی خسته کننده و بی تحرک به نظر بیاد.

جزئیات:
• اندرو لارنس قبلا فیلم «درگیری در اداره» (2019) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

هواپیمای پول

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری