پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Open 24 Hours

«مغازه شبانه روزی» فیلمی امریکایی در ژانر وحشت و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط پدرایگ رینولدز انجام شده و از بازیگران آن می توان به ونسا گراس، برندن فلچر و امیلی تنت اشاره کرد. «مغازه شبانه روزی» در تاریخ 20 جولای 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
پدرایگ رینولدز
عوامل:
فیلمبرداری: دیوید متیوز
تدوین: اد مارکس
موسیقی: هالی امبر چرچ
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 40% را بر اساس 10 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/75 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 45 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «مغازه شبانه روزی»
زنی جوان دوستش را که یک قاتل سریالی است آتش می زند و مدتی تحت درمان روانی قرار می گیرد. پس از آنکه این دوران به پایان می رسد او در شیفت شب یک پمپ بنزین شبانه روزی مشغول به کار می شود اما توهمات او ناگهان شروع شده و به سرعت زندگی را برای او سخت می کنند. پدرایگ رینولدز نویسنده و کارگردان فیلم برای ساخت «مغازه شبانه روزی» تنها از یک لوکیشن استفاده کرده است و به وسیله این مکان داستان زنی را تعریف می کند که با مشکل «شوک پس از حادثه» روبرو است و نمی تواند به راحتی واقعیت را از توهماتش تشخیص دهد.
در طول «مغازه شبانه روزی» رابطه بیننده و شخصیت اصلی فیلم با ظرافت بسیار ویژه ای از طریق کارگردانی و فیلمنامه بنا شده و سپس بیننده وارد دنیای ذهنی ماری (شخصیت اصلی) می شود. ما هم مانند ماری نمی دانیم چه چیزی واقعی است و به همین خاطر تنش بسیار شدیدی وارد ساختار فیلم می شود. گروه بازیگران فیلم بسیار کوچک است و نقش اصلی ماری توسط ونسا گراس بازی می شود، او موفق شده این نقش پیچیده را به بهترین شکل بازی کند و بیننده می تواند از این طریق لایه های مختلف احساسات ماری و همچنین مشکلات روانی او را درک کند. یکی از مهمترین نقش های مکمل فیلم شخصیت بابی است که حضوری کوتاه اما بسیار تاثیرگذار دارد و برندن فلچر نقش او را به خوبی بازی کرده است. او به گونه ای این نقش را بازی کرده که توجه زیادی را به خود جلب می کند و به همین خاطر بیننده با شخصیت او به عنوان فردی مهربان و دوست داشتنی ارتباط برقرار می کند. یکی از جنبه های دیگر فیلم که به تاثیرگذاری آن کمک زیادی کرده طراحی فضای داخلی و خارجی پمپ بنزین و مغازه داخل آن بوده است. یلنا سوپیک طراح صحنه فیلم توانسته محیط آشنای پمپ بنزین را به شکلی خلاقانه طراحی کند تا با لحن و فضاسازی فیلم تطابق داشته باشد. سازندگان فیلم به جزئیات توجه زیادی نشان داده اند و به همین دلیل موفق شده اند فیلمی بسازند که مدام توجه بیننده را به اجزای مختلف داستان جلب می کند. «مغازه شبانه روزی» با کارگردانی ماهرانه و بازی های خوبش نمونه یک فیلم ترسناک کم هزینه و خلاقانه است که از امکانات محدودش برای روایت یک داستان هیجان انگیز استفاده کرده است.
نویسنده: امیلی بلک
منبع: www.cinema-crazed.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 59%
نظر مثبت:
یک فیلم ترسناک بسیار زیبا و اضطراب آور که شما رو به صندلیتون میخکوب می کنه و یک لحظه هم اجازه نمیده حواستون از داستانش پرت بشه.
نظر منفی:
«مغازه شبانه روزی» ایده جالبی داره اما این ایده رو بسیار بد اجرا کرده، بیننده نمیدونه چیزهایی که میبینه واقعیه یا توی ذهن شخصیت اصلی اتفاق می افته و به همین دلیل خیلی زود از دنبال کردن داستان خسته میشه.

جزئیات:
• پدرایگ رینولدز (کارگردان) قبلا فیلم «نور سیاه» (2019) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فروشگاه ۲۴ ساعته

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری