پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن White Snake

«مار سفید» انیمیشنی چینی در ژانر فانتزی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط آمپ وانگ و جی ژائو کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا دامائو نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به فایه ماتا، استفانی شه و وینسنت رودریگز اشاره کرد. «مار سفید» در تاریخ 11 ژانویه 2019 در کشور چین به نمایش درآمد. نویسندگان: دامائو عوامل: موسیقی: هاوی گو فروش جهانی: $61,631,000 واکنش منتقدها: فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 68% را بر اساس 22 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/58 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است. یادداشتی بر فیلم «مار سفید» آثار انیمیشن چینی در سالهای اخیر موفق شده اند توجه زیادی را به خود جلب کنند. استودیوهای چینی هم از نظر مالی و هم فنی پیشرفت های زیادی در زمینه تولید آثار انیمیشن داشته اند و این موضوع هر سال خودش را با یکی دو فیلم اصلی این کمپانی ها نشان می دهد. جدیدترین فیلم کمپانی \"لایت چیسر\" به نام «مار سفید» بر اساس یک داستان فولکلور چینی نوشته شده است و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان اروپایی و امریکایی را به این استودیوی قدرتمند جلب کند. «مار سفید» که توسط آمپ وانگ و جی ژائو کارگردانی شده درمورد یک مار افسانه ای است که به فرم انسان درآمده اما حافظه اش را از دست می دهد و عاشق یک شکارچی مار می شود که در حرفه اش چندان موفق نیست. فیلم به سرعت از این داستان اولیه استفاده می کند تا شخصیت ها را به ماجراجویی های مختلف بکشاند.
شخصیت ها در طول مسیر داستان با چندین چهره افسانه ای روبرو می شوند (از جمله یک موجود نیمه انسان نیمه روباه) و همگی این شخصیت های فرعی طراحی های بسیار جزئی و دقیقی دارند. از نظر طراحی انیمیشن های CGI باید گفت فیلم کاملا با استاندارد های هالیوودی این انیمیشن ها همخوانی دارد و حتی در بعضی صحنه ها از آن فراتر می رود. اما از نظر داستانی سازندگان فیلم به شکلی هوشمندانه تشخیص داده اند که مخاطبان کودک احتمالا با خط داستانی عاشقانه فیلم ارتباط زیادی برقرار نمی کنند. به همین دلیل داستان فیلم پر از لحظات کمدی و همچنین اکشن شده است. شاید جذاب ترین بخش های فیلم همین صحنه های اکشن باشد که با نهایت کیفیت و ظرافت طراحی شده اند و می توانند به خصوص برای کودکان به شدت سرگرم کننده باشند. طراحی اجزای بدن و صورت موجودات افسانه ای آنقدر زیبا انجام شده که بیننده را به یاد نقاشی های باستانی چینی و شیشه کاری های مشهور آنان می اندازد. فیلم از نظر ارائه پیام های اخلاقی نیز موفق عمل می کند و مفهوم عمیق موجود در افسانه فولکلور «مار سفید» را به خوبی انتقال می دهد هرچند اجازه نمی دهد این جنبه های آموزشی مانع از جذابیت فیلم شوند. «مار سفید» با کیفیت انیمیشن خیره کننده و داستان عمیقش به یکی از بهترین آثار انیمیشنی چین در سالهای اخیر تبدیل شده و بدون تردید بازارهای جدیدی را به روی محصولات انیمیشنی چینی باز خواهد کرد. نویسنده: فرانک شک منبع: www.hollywoodreporter.com واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی: امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 85% نظر مثبت: یک انیمیشن بسیار زیبا و تماشایی با داستانی جذاب و عمیق که میتونه هم بچه ها و هم بزرگترها رو سرگرم کنه. از نظر کیفیت CGI مار سفید احتمالا یکی از بهترین انیمیشن هاییه که تا به حال ساخته شده. نظر منفی: «مار سفید» کیفیت انیمیشن فوق العاده ای داره اما داستان اون بیشتر به درد بزرگترها میخوره و بچه ها نمیتونن داستان عاشقانه فیلم رو درک کنن. جزئیات: • این اولین انیمیشن ساخته شده توسط جی ژائو (کارگردان) است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

مار سفید

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری