پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Debt Collectors

«شرخر 2» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط جسی جانسون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جانسون به همراه استو اسمال نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به اسکات ادکینز، لویس ماندیلور و ولادیمیر کولیچ اشاره کرد. «شرخر2» در تاریخ 8 ژوئن 2020 به صورت آنلاین اکران شد.

نویسندگان: 
جسی جانسون، استو اسمال
عوامل:
فیلمبرداری: جاناتان هال
تدوین: متیو لورنتز
موسیقی: شان موری

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 82% را بر اساس 11 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/75 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 45 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «شرخر 2»
در سالهای اخیر همکاری های بین جسی جانسون و اسکات ادکینز منجر به ساخته شدن چندین فیلم اکشن پرطرفدار شده است. فیلم هایی مثل «سگ وحشی» و «خطر سه گانه» شاید از نظر داستانی ساده باشند اما صحنه های اکشن و شخصیت پردازی قهرمان در آنها به گونه ای است که حسابی به مذاق طرفداران پر و پا قرص این ژانر خوش آمده است. یکی از بهترین همکاری های این دو فیلم «شر خر» (2018) بود که حالا و با انتشار «شر خر 2» به نخستین مجموعه اکشن با محوریت اسکات ادکینز تبدیل شده است.
اگر از قبل با سینمای جسی جانسون آشنایی داشته باشید از بابت دیدن صحنه های اکشن جذاب خیالتان راحت است و اگر هم تازه با سینمای او آشنا شده اید در همان دقایق اول فیلم به سرعت متوجه می شوید که قرار است با تماشای اکشن های تماشایی فیلم نفس در سینه تان حبس شود. «شرخر 2» موفق شده استاندارد های تولیدی فیلم قبلی را به شدت بهبود ببخشد، به خصوص که فیلمبرداری خلاقانه جاناتان هال توانسته تا حد زیادی از کلیشه های ژانر اکشن تا حدودی خارج شود. با وجود اینکه معمولا فیلمنامه نقطه قوت همکاری های ادکینز و جانسون نیست اما در «شرخر 2» داستان فیلم و دیالوگ ها بسیار خوب نوشته شده اند و توانسته اند شخصیت پردازی افراد مختلف داستان را کامل کنند. یکی از نکاتی که کیفیت فیلمنامه «شرخر 2» را بالا برده تکه های کمدی ای است که گاه و بی گاه فضای جدی فیلم را تعدیل می کنند و باعث شده اند کل فیلمنامه به شدت پر انرژی و جذاب پیش برود. ادکینز توانسته به خوبی از پس این تکه ها بر بیاید و همین به شخصیت پردازی عمیقتر او در فیلم کمک کرده است. او حالا کاملا به یک قهرمان اکشن تمام عیار تبدیل شده و در فیلم هایی که نقش اول را برعهده دارد، تمام ساختار فیلم حول او شکل می گیرد. اما در کنار بازی عالی ادکینز گروهی از بازیگران مکمل قرار دارند که همگی توانسته به خوبی بازی هایشان را با حال و هوای فیلم هماهنگ کنند، از میان این بازیگران ایفای نقش ولادیمیر کولیچ در فیلم بسیار دیدنی از کار درآمده و توانایی های او برای بازی در نقش های منفی را به خوبی به نمایش گذاشته است. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد فیلم از نظر کیفیت صحنه های اکشن در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مهم ترین نکته در مورد اکشن های این است که تنها برای خودنمایی به فیلم اضافه نشده اند و در واقع به پیشبرد داستان کلی فیلم کمک می کنند. «شرخر 2» با بازی تماشایی اسکات ادکینز و فیلمنامه حساب شده اش به یک ادامه موفق برای فیلم «شرخر» تبدیل شده و طرفداران فیلم های اکشن را برای تماشای ادامه این سری مشتاق نگه می دارد.
نویسنده: تام جولیف
منبع: www.flickeringmyth.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 38%
نظر مثبت:
یک فیلم اکشن دیدنی که هم داستان قشنگی داره و هم پر از صحنه های اکشن هیجان انگیزه.
نظر منفی:
«شرخر 2» صحنه های اکشن جالبی داره و حتی از نظر فنی از «شرخر 1» هم بهتره، اما بازهم توی اون مشکل غیرمنطقی بودن فیلمنامه وجود داره که باعث میشه بیننده نتونه با شخصیت ها ارتباط برقرار کنه.

جزئیات:
• جسی جانسون (کارگردان) قبلا فیلم «خطر سه گانه» (2019) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شرخر 2

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری