پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم 12 Hour Shift

«شیفت 12 ساعته» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی سیاه و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط بریا گرانت انجام شده و از بازیگران آن می توان به آنجلا بتیس، کیت ویلیامسون و دیوید آرکت اشاره کرد. «شیفت 12 ساعته» در تاریخ 3 اکتبر 2020 به صورت آنلاین به نمایش درآمد.
نویسندگان: 
بریا گرانت
عوامل:
فیلمبرداری: مت گلاس
موسیقی: مت گلاس

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 83% را بر اساس 36 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/98 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 65 از 100 را بر اساس نظر 11 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «شیفت 12 ساعته»
در سالهای اخیر فیلم هایی که با تم نوستالژی دهه 90 ساخته شده اند بسیار مورد توجه مخاطبان امریکایی قرار گرفته اند. در این میان فیلم های وحشت بسیاری سعی کرده اند حال و هوای آثار این دوران را زنده کنند. اما نوستالژیک بودن تنها یک جنبه از فیلم جدید بریا گرانت به نام «شیفت 12 ساعته» است، فیلمی که سعی می کند در هر سکانسش برای بیننده غافلگیری داشته باشد.
فیلم داستان پرستاری به نام مندی را روایت می کند که در بیمارستانی در آرکانزاس مشغول به کار است. در همان اوایل فیلم بیننده متوجه می شود که یک عملیات قاچاق اعضای بدن در این بیمارستان وجود دارد و بروز یک اشتباه در تحویل یکی از کلیه های دزدیده شده باعث می شود که قطار اتفاقات فیلم به راه بیافتد. حالا مندی باید یک کلیه دیگر پیدا کند و تصمیم می گیرد برای این کار کلیه کسی را بدزدد که به تازگی از زندان به بیمارستان آورده شده است. وقتی خلاصه داستان فیلم را می خوانید احتمالا به یاد فیلم «پرستار جکی» می افتید، هرچند از نظر وجود شخصیت پرستار معتاد این فیلم ها شبیه هم هستند اما جالب اینجاست که شباهت آنها در همین حد باقی می ماند. در اینجا شاهد یک ایفای نقش به یاد ماندنی دیگر از آنجلا بتیس هستیم، کسی که کیفیت عصبی و همزمان خنده دار بازی اش را قبلا در فیلم «می» (2001) دیده بودیم. این بازی درخشان به خوبی با حال و هوای فیلم هماهنگ شده و در دل داستان عجیب فیلم جای گرفته است. موسیقی مت گلس (که فیلمبرداری فیلم را هم به عهده داشته است) از تکه های به هم پیوسته درام تشکیل شده که هر از گاهی به وسیله صدای اپرایی خوانندگان قطع می شود و به خوبی شرایط روحی به هم ریخته و عصبی مندی را به بیننده منتقل می کند. «شیفت 12 ساعته» در کنار اضطراب دائمی‎اش پر از لحظات خنده دار و بامزه است که لحن کلی فیلم را تعدیل می کنند. برای مثال دیالوگ های بین مندی و پرستاران دیگر به شکل رفت و برگشت های سریع نوشته شده اند و بسیار جذاب هستند. یکی دیگر از نقاط قوت فیلم بازی کلوئی فارنورث در نقش رجینا است که شخصیت کلیشه ای خود را به بهترین شکل ممکن بازی کرده و اجازه نداده این کلیشه ای بودن به فیلم آسیبی وارد کند. «شیفت 12ساعته» با بازی های خوب و فیلمنامه هوشمندانه اش به یک وحشت- کمدی خوش ساخت تبدیل شده که می تواند طرفداران این ژانر را کاملا سرگرم کند.
نویسنده: لوری کیکتا
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 79%
نظر مثبت:
یک فیلم به شدت خنده دار و همزمان چندش آور که بازی های بسیار خوبی داره و تا لحظه آخر اجازه نمیده حوصله تون سر بره.
نظر منفی:
داستان فیلم خوب نوشته شده اما شخصیت ها بیش از حد کلیشه ای هستند و چیزی ندارند که اونا رو از بقیه افراد داستان متمایز کنه.

جزئیات:
• بریا گرانت (کارگردان) قبلا فیلم «بهترین دوست ابدی» (2013) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شیفت 12 ساعته

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری