پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Witches

«جادوگران» فیلمی امریکایی در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط رابرت زمکیس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا زمکیس به همراه کنیا باریس و گیرمو دل تورو نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کریس راک، آن هاتاوی، جاشیر برونو و اوکتاویا اسپنسر اشاره کرد. «جادوگران» در تاریخ 22 اکتبر 2020 به صورت آنلاین به نمایش درآمد.

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 51% را بر اساس 120 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/61 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 47 از 100 را بر اساس نظر 51 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «جادوگران»
رابرت زمکیس را با استفاده افراطی از تکنولوژی در فیلم هایش می شناسند. هرچند در کارنامه او فیلم های ساده تری مانند «متحد» و «قدم زدن» وجود دارد اما علاقه اصلی زمکیس در کارگردانی همیشه جا به جا کردن مرز های استفاده از تکنولوژی در فیلم سازی بوده است. از شاهکار سال 1988 او به نام «چه کسی برای راجر ربیت پاپوش دوخت» تا «قطار قطب شمال» و «به مارون خوش آمدید» همه این فیلم ها پر از انتخاب های فیلمسازی خلاقانه و به شدت پرهزینه ای هستند که باعث شده تصاویری به شدت متفاوت و تاثیر گذار خلق شود.
حالا و در جدیدترین ساخته زمکیس، این کارگردان کهنه کار به سراغ اقتباس از رمان جان دال به نام «جادوگران» رفته است. کتابی که قبلا یک اقتباس سینمایی بسیار مشهور در سال 1990 توسط نیکلاس روگ از روی آن انجام شده اما در فیلم جدید زمکیس بعضی از عناصر آن تغییر کرده اند. در نسخه جدید شاهد آپدیت شدن داستان به دوران جدید نیستیم، برعکس فیلمنامه نویس ها تصمیم گرفته اند زمان داستان را عقب تر ببرند و آنرا در دهه 1960 به تصویر بکشند. این کار به شکلی بسیار هوشمندانه انجام شده است چرا که در ابتدای فیلم بیننده را به یک فضای خاطره انگیز از آن دوران دعوت می کند که حالتی نوستالژیک و خوشایند دارد. اما این مقدمه چینی تنها برای افزایش تاثیر حضور جادوگران انجام شده است که این تعادل اولیه را بر هم می زنند. زمیکس در ساخت فیلم از حقه های سینمایی بسیار زیادی استفاده کرده است و این تکنیک ها تا حدود زیادی به فیلم کمک کرده اند. اما در میانه های فیلم ممکن است این حس به بیننده دست بدهد که افراط کارگردان در استفاده از جلوه های ویژه داستان را به سوی مصنوعی شدن پیش برده است. برخی از افکت های استفاده شده نه تنها به ایجاد لحن مناسب و فضاسازی کمک نکرده اند بلکه صحنه ها را از کارکرد اصلی شان دور کرده اند و باعث فاصله گیری بیننده از شخصیت اصلی می شوند. یکی از نکات مثبت فیلم طراحی جادوگران فیلم است که به شیوه ای خلاقانه انجام شده و استفاده از جلوه های ویژه در آن بسیار به فیلم کمک کرده است، ظاهر عجیب جادوگران به خوبی توانسته مقاصد شوم و شخصیت های شرور آن ها را به تصویر بکشد. با وجود اینکه فیلم زمکیس در زمینه جلوه های ویژه و داستان گویی سینمایی نمی تواند خاطره اقتباس سال 1990 از داستان «جادوگران» را زنده کند اما همچنان فیلمی به شدت سرگرم کننده و تماشایی است که با استفاده از بازی های خوب بازیگرانش توانسته به شیوه ای موفق داستان این رمان پر طرفدار را به تصویر بکشد.
نویسنده: مارک دویسیک
منبع: www.markreviewsmovies.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 41%
نظر مثبت:
این فیلم داستان خیلی قشنگی داره و بازیگرای اون عالی بازی میکنن اگه به بازی آن هاتاوی علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
یک فیلم بی محتوا که هیچ خط داستانی مشخصی نداره و برای جبران فیلمنامه ضعیفش سعی کرده به صورت افراطی از جلوه های ویژه استفاده کنه.

جزئیات:
• گیرمو دل تورو (تهیه کننده/ نویسنده) در ابتدا قصد داشته فیلم را به صورت انیمیشن استاپ موشن بسازد.
• داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر جان دال نوشته شده است.
• رابرت زمکیس (کارگردان) قبلا فیلم «فارست گامپ» (1994) را ساخته است. 
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جادوگران

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری