پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم A Babysitters Guide to Monster Hunting

«راهنمای پرستار کودک برای شکار هیولا» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و فانتزی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط ریچل تالالای کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جو بالارینی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به تامارا اسمارت، اونا لارنس و تام فلتون اشاره کرد. «راهنمای پرستار کودک برای شکار هیولا» در تاریخ 15 اکتبر 2020 از توسط سرویس اینترنتی نت فلیکس به نمایش درآمد.

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 65% را بر اساس 17 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/9 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 4 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «راهنمای پرستار کودک برای شکار هیولا»
جدیدترین فیلم ریچل تالالای به نام «راهنمای پرستار کودک برای شکار هیولا» یک فیلم ترسناک – کمدی خانوادگی است که حول شخصیت یک پرستار بچه به نام کلی نوشته شده است. او سعی می کند در شب هالووین کودکی که به او سپرده شده را از دست یک هیولا نجات دهد اما مشکلات زیادی سر راه او قرار می گیرند. فیلم با داستان جذابش به نمونه ای خانوادگی از فیلم های فانتزی بزرگسال تبدیل شده است که صحنه های وحشت آور و ناخوشایند این فیلم ها را ندارد و سعی می کند جذابیت های مخصوص گروه های سنی جوان تر را در خودش حفظ کند. 
تامارا اسمارت که سابقه بازی در فیلم های ترسناک را پیش از این فیلم داشته در اینجا نقش کلی فرگوسن را بازی می کند که از دوره راهنمایی همیشه در مدرسه مورد اذیت قرار می گرفته است و با اینکه از کار پرستاری از بچه ها خوشش نمی آید اما مادرش مدام او را به انجام این کار وادار می کند. اما در شب هالووین چیزی که او انتظارش را ندارد اتفاق می افتد و کودکی که به او سپرده شده توسط یک هیولا دزدیده می شود. حالا کلی هر کاری که از دستش برمی آید باید برای نجات این کودک انجام دهد. به تدریج فیلم به وسیله این ماجرا موفق می شود دنیای فانتزی خودش را به صورت کامل بنا کند، جو بالارینی که از یکی از رمان های خودش برای نوشتن فیلمنامه اقتباس کرده، از عناصر پرطرفدار ژانر ماجراجویی در نوشتن داستان فیلم استفاده کرده است. اما با وجود اینکه بینندگان می توانند آشنا بودن داستان فیلم را احساس کنند، خلاقیت بسیار زیادی در چیدن جزئیات داستان و دیالوگ ها به کار رفته است. شخصیت پردازی افراد اصلی داستان به شکل کامل و پرجزئیات انجام شده و دوستی بین شخصیت ها حالتی بسیار واقعی و باورپذیر دارد. یکی از دلایل این موفقیت، بازی های بسیار خوب گروه بازیگران جوان فیلم بوده است. بازی تامارا اسمارت در فیلم بسیار درخشان است و کیفیت بالای بازی او باعث می شود بیننده خیلی زود بتواند با شخصیت اصلی فیلم و دنیای داستانی آن ارتباط برقرار کند. هرچند برای نشان دادن هیولاهای فیلم به صورت کامل از فناوری CGI استفاده شده اما این استفاده به گونه ای نیست که بیننده احساس کند محیط فیلم بیش از حد مصنوعی و غیرقابل باور شده است، این صحنه ها با فیلمبرداری ماهرانه گرگوری میدلتون حس و حالی شبیه به خواندن رمان های فانتزی پیدا کرده اند که در آنها می توانید هر لحظه با دیدن المان های خلاقانه و متفاوت غافلگیر شوید. «راهنمای پرستار کودک برای کشتن هیولا» با کارگردانی دقیق و بازی های با کیفیت اش به یک فیلم کمدی- ترسناک سرگرم کننده تبدیل شده که می تواند هم نوجوان ها و هم بزرگتر ها را کاملا سرگرم کند.
نویسنده: رابین بار
منبع: www.hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم ماجراجویی عالی برای بچه ها که هم دنیای فانتزی جذابی داره و هم داستانش عالی نوشته شده.
نظر منفی:
این فیلم بازی های خوبی داره اما داستانش بیش از حد کلیشه ای نوشته شده و باعث میشه اواسط فیلم از دیدنش خسته بشید.

جزئیات:
• ریچارد تالالای (کارگردان) قبلا فیلم «شرلوک» (2017) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

راهنمای نگهداری از بچه ها در شکار هیولا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری