پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

فیلم counjuring سراسر هیجان و ترس

با تماشای آنلاین فیلم احضار 3 باز  هم با یک ژانر ترسناک، هیجان انگیز و معمایی برخورد خواهیم داشت که ادامه فیلم های احضار 2 و 1 با موضوعی تقریباً مشابه اما به مراتب جذاب تر به نمایش گذاشته شده است. در این فیلم جیمز وان به عنوان تهیه کننده، باز هم توانسته است به توانایی فوق العاده خود در تهیه این فیلم بهره ببرد و فیلم را به گونه‌ای بسازد که یک لحظه هم مخاطب آرام و قرار نداشته باشد. از این رو دانلود فیلم counjuring  را به افرادی توصیه می کنیم که عاشق فیلم های ترسناک هستند. آیا باز هم بازی ترس و وحشت در احضار می تواند نظر مخاطب را جلب کند؟ با ما همراه باشید تا در مورد این فیلم جذاب بیشتر بدانید.

رویدادها و دست اندرکاران فیلم counjuring  

هرچند فیلم های ترسناک زیادی مانند "جن گیر" و "نفرین لیورونا" و ... توانستند ژانر ترس و وحشت را به خوبی نمایش دهند؛ اما هیچ کدام نتوانستند مانند سری فیلم های احضار بدرخشند.  فیلم های احضار همیشه مخاطبان را جور دیگری به خود وابسته می کند. در این نسخه از احضار که جنبه ماورای جدیدی دارد، مبحث شیطان پرستی را مورد بررسی قرار می‌دهند و همین امر سبب شده است تا فیلم counjuring 2021 بتواند مخاطبان را راضی نگه دارد. 

در فیلم counjuring  چه می گذرد؟

هنگامی که نام فیلم احضار را می شنوید حدس می زنید که با یک فیلم ترسناک و هیجان انگیز سر و کار خواهید داشت. داستان نیز در حول حوش همین مسائل می چرخد. فیلم نه تنها داستانی ترسناک دارد بلکه کلوزآپ هایی که برای طراحی فیلم در نظر گرفته شده است، به آرامی ترس را به جان مخاطب می‌اندازد. همچنین فضاهای تاریک و روشن و صداهای و موسیقی های هولناک سبب می شود تا به طور کامل ترس را احساس کنید؛ اما داستان از چه قرار است:

 در این قسمت از فیلم احضار ادوارن و لورین وارن دو زوجی هستند که بر روی پرونده های جدید تحقیق می کنند. این پرونده ها سبب شده تا این دو حسابی شوکه و سردرگم شوند. قضیه از این قرار است که روح  یک مرد جوان در شهر زندگی می کند. این روح که گرفتار نیروهای شیطانی شده است و صاحب خانه خود را به قتل رسانده مزاحمت هایی را برای این زوج ایجاد می کند. از این رو این دو شخصیت با موجودی شیطانی روبرو هستند که بسیار فراتر از آنچه بود که تا کنون دیده اند. آیا اد و لورین می توانند با این موجود شیطانی بجنگند یا مجبور می شوند پس از ترس و هراس های زیاد، صحنه را خالی کنند؟...

دانلود فیلم counjuring 2021

اگر طرفدار فیلم های هیجان انگیز به‌خصوص ترسناک هستید، بدون شک می‌دانید که دانلود فیلم counjuring 2021 با ترجمه زیر نویس باید جزء اولین اولویت تان در بین سایر فیلم های جدید سال باشد.  زیرا می تواند برایتان بهترین ها را به نمایش بگذارد. از این رو می توانید با تماشای آنلاین احضار3 یا دانلود فیلم counjuring با ترجمه زیرنویس و کیفیت های مختلف، لحظاتی بسیار هیجان انگیز و خاص را برای خود رقم بزنید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

احضار 3

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری