پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Xtreme

تماشای فیلم جذاب Xtreme  با ترجمه زیرنویس

فیلم زیبای اکستریم ساخته دنیل بنمایر از کارگردان های مطرح سینمای اسپانیا است. اگر دوست دار فیلم های ماجراجویی هستید دانلود فیلم Xtreme  2021 که مدتی است منتشر شده است را از دست ندهید و لحظاتی جذاب و هیجانی برای خود به وجود آورید. این فیلم با نقش آفرینی بازیگران مطرح سینما و جلوه های ویژه خاصی که دارد مخاطبان خود را توانسته است تا حد زیادی راضی نگه دارد. فیلم جنایی و هیجان انگیز اکستریم داستان جذاب و انتقامی دارد. چرا این مرد قصد دارد برادر خودش را به قتل برساند؟ با ما همراه باشید و با تماشای آنلاین فیلم Xtreme  این داستان هیجان انگیز را دنبال کنید. 

 

عوامل و دست اندرکاران فیلم Xtreme 

فیلم اکستریم در ژانر اکشن، جنایی، فانتزی، هیجان انگیز و ماجراجویی طراحی شده است. اکستریم یکی از فیلم‌هایی است که جزو بهترین فیلم های جدید معرفی شده است.

دانلود فیلم Xtreme 2021 از همان ابتدا زیاد بوده است که نشان دهنده تریلرهای جذابی است که افراد زیادی را منتظر منتشر شدن فیلم نگه داشته بود.  این فیلم برای مناسب رده سنی بالای 18 سال است.

 فیلم اکستریم به کارگردانی دنیل بنمایر کارگردان پرطرفدار اسپانیایی که فیلم هایی مانند پینت بال را در کارنامه خود دارد ساخته شده است. این کارگردان در تمام آثار خود جلوه های ویژه هنری با بهترین سبک استفاده کرده است و مخاطبان خود را از بین افراد مشکل پسند انتخاب می کنند. به همین علت تمام تلاش خود را دارد تا بهترین فیلم را برای این افراد به نمایش گذارد.

ژانر: اکشن و هیجان انگیز

ساخت: اسپانیا

کارگردان: Daniel Benmayor

بازیگران: Oscar Jaenada, Sergio Peris-Mencheta, Oscar Casas

سال انتشار:2021

مناسب برای رده سنی: بالای 17 سال

 

داستان فیلم Xtreme از چه قرار است؟

ساخت فیلم های جنایی، اکشن و هیجان انگیز نیازمند خلاقیت است تا بتواند به راحتی مخاطب را جذب خود کند. همچنین فیلم های هیجان انگیز نباید داستانی یکنواخت داشته باشند و به طور دائم باید بتواند مخاطب خود را با صحنه های غیر منتظره غافلگیر کند.

 فیلم اکستریم داستان بسیار زیبایی دارد و به همین علت است که احساس نمی کنید که از دیدن آن خسته می شوید و از طرفی مانند فیلم های کلیشه ای نیست که اکثر اوقات در بین فیلم های سینمایی می بینید. 

اما داستان از چه قرار است؟ داستان از جایی شروع می شود که یک مرد و پسر او به قتل می‌رسند. دو سال پس از این واقع یک مرد سابقه دار و بازنشسته برای انتقام‌گیری نقشه دقیقی را اجرا می‌کند که باور کردنی نیست. این مرد برادر خودش را سوژه قرار می دهد... حال باید ببینیم داستان چگونه پیش می رود و این مرد به هدف خود می رسد یا نه ؟

 

دانلود فیلم Xtreme با ترجمه زیرنویس

تماشای آنلاین اکستریم با زیرنویس فارسی برای کسانی که عاشق فیلم های اکشن و هیجان انگیز هستند توصیه می شود. برای دانلود فیلم می توانید از کیفیت های مختلف آن بهره ببرید. تماشای آنلاین فیلم Xtreme با ترجمه زیرنویس برای روز تعطیل و اوقات فراغت شما می‌تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که از گذراندن وقت خود خسته نشوید. با ما همراه باشید تا داستان انتقام یک سابقه دارد را با طراحی صحنه فوق العاده دنبال کنیم. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

اکستریم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری