پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Forever Purge

یک شب پر از وحشت در فیلم The Forever Purge

 گاهی اوقات مقرراتی وضع می شوند که زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار می دهند. فیلم پاکسازی ابدی (The Forever Purge 2021) یکی از فیلم هایی است که نشان می دهد بشر هیچگاه محدودیت را باور ندارد و هر چه آزادتر باشد باز هم فرصت های بیشتری را طلب می کند. در این فیلم که داستان عجیب و غریب را دنبال می کند شاهد ترس و صحنه های اکشن زیادی هستید. دانلود فیلم The Forever Purge 2021 برای کسانی که دوست دار این ژانر هستند، توصیه می‌شود. تا همراه سایر کاربران، فیلم های روز جهان را مشاهده کنند.

عوامل و رویدادهای فیلم پاکسازی ابدی ۲۰۲۱

فیلم پاکسازی ابدی توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز تولید شده است. داستان این فیلم که توسط جیمز موناکو نوشته شده و کارگردانی آن نیز بر عهده Everardo Valerio Gout است. این تهیه‌کننده و کارگردان مانند فیلم های قبلی خود سعی در افزایش صحنه ‌های اکشن فیلم داشته است. فیلم هایی مانند Days of Grace (2011), Mars (2016) و ...  را در کارنامه این کارگردان معروف ثبت شده است. گوت نامزد دریافت جوایز زیادی بوده است و جوایزی مانند جایزه آریل برای بهترین کار اول ، جایزه آریل برای بهترین ویرایش را از آن خود کرده است. 

داستان فیلم این مسئله را نشان می دهد که نویسنده اعتقاد داشته است، شاید برداشتن برخی محدودیت ها باعث شود تا ذهن سرکش انسان کمی آرام گیرد؛ اما آیا واقعیت هم اینگونه است و می‌ توان این تجربه را در زندگی واقعی به کار بست؟

با دانلود فیلم The Forever Purge 2021  و یا تماشای آنلاین فیلم شما هم شاهد شبی وحشتناک و پر از ترس و هیجان خواهید بود.

داستان فیلم حول چه محوری می چرخد؟

فیلم در اصل ژانر علمی، تخیلی، رازآلود و ترسناک را در هم آمیخته است. شب پاکسازی یک شب در سال است که به شهروندان این اجازه را داده اند تا هر کسی را بکشند یا به هر جرم و جنایتی که می خواهند، دست بزنند. البته جالب است که هیچ کیفری هم در انتظارشان نیست. بدین گونه انگیزه های خشونت باری که ممکن است در دیگر روزهای سال به سراغشان آید، در همین جا خالی می شود. در این شب پر از ترس و وحشت چه باید کرد؟

 حال همه باید خود را برای این شب از سال آماده کنند؛ هم افرادی که قصد دارند نفرت های خود را خالی کنند و هم کسانی که از دیگران و نفرت های آنها ترس دارند. تصور همچین شبی ممکن است حتی در قالب فیلم هم سخت و طاقت فرسا باشد!

دانلود فیلم The Forever Purge 2021 با زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین فیلم The Forever Purge 2021 با زیرنویس فارسی می تواند ترس و هیجان شما را همانند صحنه‌ های این فیلم به اوج خود برساند. و مانند شهروندان یک بار هم که شده تا انتهای ترس پیش بروید. البته داستان جذاب فیلم هم مزید بر علت شده است تا دانلود فیلم پاکسازی ابدی با استقبال زیاد روبرو شود. با دیدن این فیلم خود را همراه کسانی می کنید که خانه های خود را قفل و زنجیر می‌کنند تا در این شب سخت از خودشان مواظبت کنند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پاکسازی ابدی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری