پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Swarm

جدال برای زندگی در فیلم The Swarm 2020

جدال برای غذا و زنده ماندن به خصوص هنگامی که پای احساسات و فرزندان در میان است، انسان را ممکن است به موجود دیگری تبدیل کند. فیلم The Swarm 2020 ساخته Just Philippot  یکی از فیلم های است که می توانید آن را در ژانر ترسناک و درام ببینید. با نمایش تریلر آن، مخاطبان زیادی منتظر تماشای آنلاین فیلم The Swarm 2020 بودند. زن ویرجینی تمام تلاش خود را برای گذران زندگی خود و فرزندانش می کند؛ اما شرایط به گونه دیگری رقم می خورد! آیا زن می تواند مشکلاتی را که به وجود آورده است ساماندهی کند؟ با دانلود فیلم The Swarm  لحظاتی پر از هیجان را تجربه خواهید کرد و می بینید که زندگی همیشه اما آنقدرها که فکر می کنید راحت نیست!

عوامل و رویدادهای فیلم The Swarm 2020

این فیلم، در ژانر تخیلی، فانتزی، درام و ترسناک ساخته شده است. کارگردان فیلم، Just Philippot، به طرز ماهرانه ای فیلم را ساخته و ژانر علمی تخیلی را با ترسناک درهم آمیخته است. فیلم The Swarm 2020 اکتشافی از جامعه شناختی است که در روستایی با تمایل به تولید ارگانیک را نشان می دهد. همین طور از لحاظ روانشناختی نیز به داستان پرداخته شده است؛ مادری تحت تاثیر احساسات خود برای نجات فرزندان هر کاری می کند.

 در این فیلم ستاره های با طرفداری از دنیای سینمایی فرانسه مانند         Suliane Brahim, Sofian Khammes, Marie Narbonne, Raphaël Romand  در این فیلم ایفای نقش کرده اند که نقش خود ر به خوبی ایفا کرده اند. از نظر مخاطبانی که این فیلم را دیده اند فیلم شباهت بسیاری به فیلم Take Shelter اثر جف نیکولز و فیلم The Fly از دیوید کروننبرگ دارد. جلوه های ویژه و گریم فوق العاده روی بازیگران انجام شده است و همگی نشان دهنده حساسیت روی تولید این فیلم بوده است.

داستان فیلم The Swarm 2020

اما داستان فیلم چیست؟ با دانلود فیلم The Swarm 2020 با یک گلخانه و مزرعه در محیط یک روستا مواجه می شوید. داستان توسط ژروم ژنویر و فرانک ویکتور نوشته شده است. محیط و صحنه های ابتدایی فیلم،  به خوبی برای داستان هیجان انگیزی که در فیلم اتفاق می افتد آماده شده است. یک روستای فعال که کم کم با شخصیت ها و حتی ملخ های موجود در مزرعه آشنا می شوید.

زنی برای گذران زندگی پس از فوت همسرش به پروش ملخ روی آورده است تا بتواند آرد پروتیئنی تولید کند. ویرجینی که سولیان براهیم نقش او را بازی می کند، برای فرزندان خود هر کاری می کند؛ اما پس از مدتی متوجه می شود که این ملخ ها بعد از خوردن خون انسان، به سرعت رشد و پرورش می یابند... 

با دانلود فیلم The Swarm با ترجمه زیرنویس، می توانید این فیلم زیبا و جذاب را با هیجان بالا ببینید. 

 

تماشای آنلاین فیلم The Swarm با زیرنویس فارسی

اگر جزو افرادی هستید که برای دیدن فیلم های روز دنیا لحظه شماری می کنید، دانلود فیلم The Swarm با زیرنویس فارسی را به شما توصیه می کنیم. این فیلم نه تنها داستان جذابی دارد، بلکه به زیبایی هم فیلم برداری شده است. جلوه های ویژه و صداگذاری فیلم آن قدر با دقت انجام گرفته است که هر بیننده ای را به خود خیره می کند. 

دانلود فیلم The Swarm با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلفی روی سایت قرار دارد تا علاقه مندان به فیلم های جذاب و روز دنیا بتوانند از آن بهره ببرند. 

دیدن تلاش های زن فرانسوی برای گذران زندگی و حل مشکلات تخیل گویانه، قطعا برایتان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

حمله ملخ ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری