پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Dune

سفر به آینده با تماشای آنلاین فیلم Dune 2021

 اگر تخیل انسان نبود، هیچگاه نمی توانست آثاری تاثیرگذار و هیجان انگیز ایجاد کند. فیلم تل ماسه یکی از فیلم های علمی تخیلی جذابی است که انسان را به انتهای کهکشان ها می برد. آرزوی دیرینه ای که سالهاست انسان در پی آن است؛ اما در تماشای آنلاین فیلم Dune 2021 برای ساعاتی هم که شده این آرزو برآورده می شود. آن قدر عمیق در داستان این فیلم فرو می روید که احساس می کنید واقعاً در حال گردش در کهکشان های دیگری هستید. فیلم تل ماسه با درونمایه اکشن سال های آینده را نشان می دهد، یکی دیگر از آرزوهای بشر سفر در زمان است. با دانلود فیلم تل ماسه تخیلات خود را پر و بال دهید و به آینده سفر کنید.

 عوامل و دست اندرکاران فیلم Dune 2021

فیلم تل ماسه محصول سال ۲۰۲۱ آمریکاست. کارگردانی فیلم بر عهده دنی ویلنوو است. او تهیه کننده، کارگردان و فیلمبردار فرانسوی – کانادایی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و آثار کوتاهی را در ابتدای کار خود ساخت. او با دریافت جایزه هوگو برای بهترین اثر نمایش اقتباسی مشهور شد. این کارگردان مطرح، فیلم های زیادی مانند سیکاریو و ورود را در کارنامه خود دارد.

در این فیلم جذاب، بازیگران حرفه ای نیز ایفای نقش می کنند. ربکا فرگوسن از بازیگران آمریکایی است که همیشه مخاطبان خود را راضی نگه داشته است. در فیلم هایی مانند خاطره پردازی، بزرگترین شومن روی زمین و نسخه های متعدد مأموریت هم ایفای نقش کرده است. در کنار این بازیگر، افراد دیگری مانند Jason Momoa و Zendaya نیز حضور دارند. دانلود فیلم تل ماسه در ژانر ماجراجویی، اکشن و علمی - تخیلی شما را حسابی هیجان زده می کند. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم Dune 2021  می بینید

 داستان جذاب این فیلم بسیار گیرا و دلنشین است. داستان به زمان آینده ای بسیار دور می رود که در آن زمان زندگی کردن در کهکشان های مختلف برای بشر عادی شده است. همچنین عصرپادشاهان باز هم به عصر این بشر برگشته و نژادهای مهم و خاصی بر دنیا حکومت می کنند. وقایع و حادثه های عجیب و غریب و اکشن در این داستان خودنمایی می کنند. برای دانلود فیلم Dune 2021 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

 تماشای آنلاین فیلم تل ماسه با زیرنویس فارسی

 اگر دلتان برای هیجان تنگ شده است، حتماً با تماشای آنلاین فیلم Dune 2021 با زیرنویس فارسی تخیلات خود را پرواز دهید و به کهکشان ها و زمان آینده سفر کنید. فیلم جذاب و پر هیجان تل ماسه یکی از آثاری است که حتی با تریلر های خود هم مخاطبانش را به وجد آورده است. برای تماشای این فیلم می توانید با دانلود فیلم تل ماسه با زیرنویس فارسی همراه لحظات پرهیجان آن شوید. به خصوص اگر عاشق فیلم های روز دنیا هستید، می توانید این فیلم جدید را همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشا بنشیند. لینک دانلود فیلم تل ماسه با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. پس از دیدن این فیلم جذاب و پرطرفدار غافل نشوید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تل ماسه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری