پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Zeros and Ones

فیلم Zeros and Ones 2021 داستانی پر از اکشن و هیجان

برخی از فیلم ها آن قدر هیجان را به مخاطب عرضه می کنند که نفس در سینه حبس می شود. فیلم اکشن و هیجان انگیز Zeros and Ones 2021 هم یکی از این مدل فیلم های جذاب است. داستانی پر از جنگ و جدال که مخاطبان زیادی را با تریلرهای اولیه خود جذب کرده است. فیلم صفر و یک، محصول دو کشور آمریکا، آلمان و ایتالیا است و با طراحی صحنه جذاب و اکشن خود توانسته است یکی از پرهیجان ترین فیلم های سال را رقم بزند. جنگ و خونریزی هر چند مقوله خوبی نیست؛ اما افرادی که عاشق هیجان هستند، آن را به شدت می پسندند. اگر شما هم یک روز خسته کننده دارید، می توانید با دانلود فیلم صفر و یک به راحتی کسالت را از خود دور کنید و حس نشاط و هیجان را در لحظات خود جای دهید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم صفر و یک

فیلم Zeros and Ones  از فیلم های جنگی، اکشن و هیجان انگیز است که در سال 2021 توسط کمپانی های Maze Pictures و Hammerstone Studios و Rimsky Productions تولید و منتشر شده است. کارگردان و نویسنده این فیلم، آبل فرارا Abel Ferrara است که اهل ایالات متحده آمریکا بوده و فعالیت گسترده ای در این حوزه دارد. او جوایزی مانند جایزه بزرگ هیئت داوران، جایزه ژژر لوکولتر و جایزه بهترین کارگردانی را تاکنون دریافت کرده است. او با فیلم هایی مانند ستوان بد، پادشاه نیویورک، سیبری و میس 45 توانست خود را به دنیای فیلم و سریال بشناساند. 

ستارگانی مانند ایثن هاک، والریو ماستاندرئا، آنا فرارا، کریستینا چیریاک، بابک کریمی، سالواتوره روکو و فیل نیلسون هم در این فیلم ایفای نقش می کنند. ایثن هاک به عنوان یکی از بهترین بازیگرانی که در فیلم های اکشن ایفای نقش می کند، طرفداران خاص خود را دارد. این فیلم در 19 نوامبر توسط Lionsgate در سینماهای آمریکا پخش شد و نظرات منتقدان را هم به سمت خود جلب کرد. البته با نقدهای متفاوتی نیز روبرو شد. فیلم صفر و صد توانست در جشنواره بین المللی Locarno International Film Festival  حضور پیدا کند و برنده جایزه بهترین کارگردانی شد. به علاوه نامزد دریافت جایزه گلدن لئوپارد برای بهترین فیلم نیز شده است. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم صفر و یک می بینید

همانطور که گفته شد، داستان فیلم درونمایه ای اکشن و هیجان انگیز دارد. در این فیلم، ایثن هاک در نقش سربازی به نام جی جی ظاهر می شود. او برای توقف بمب گذاری و جلوگیری از یک تهدید تروریستی وارد رم می شود. از طرفی او سعی می کند تا برادر زندانی خود را هم پیدا کند و از مهارت او در خنثی کردن بمب بهره ببرد. دشمنان زیادی هم در این مأموریت سر راه جی جی قرار دارند که داستان را جذاب تر می کنند ...

تماشای آنلاین فیلم صفر و یک نفستان را در سینه حبس می کند. به خصوص اگر عاشق فیلم های پرهیجان هستید. 

دانلود فیلم Zeros and Ones 2021 با زیرنویس فارسی

اگر سینمای جهان را دنبال می کنید، حتماً با شنیدن نام کارگردان و بازیگران این فیلم، آن را در برنامه تماشای فیلم خود قرار می دهید. فیلم صفر و یک جزو فیلم های پرطرفدار جهانی است و فیلم بازان سعی می کنند تا هر چه سریع تر به آن دسترسی پیدا کنند. برای شما این کار را راحت کرده ایم. می توانید با تماشای آنلاین فیلم Zeros and Ones 2021 با زیرنویس فارسی، به راحتی به این فیلم پرهیجان دسترسی داشته باشید. لینک دانلود فیلم صفر و یک با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است تا کاربران فارسی زبان هم بتوانند از تماشای آن لذت ببرند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

صفر و یک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری