پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Terrence Malick

Terrence Malick

Terrence Malick

(زاده ۳۰ نوامبر ۱۹۴۳) کارگردان سینمای آمریکایی و استاد فلسفه دانشگاه ام‌آی‌تی است.
متولد ۱۹۴۳ در اتاوا، ایلینوی ایالات متحده آمریکا سینماگری است که فیلمهای طبیعت گرایی می‌سازد. پدر ترنس مالیک یک مدیر شرکت نفتی و آشوری‌تبار بود.

او پس از مدتی کشاورزی و کارگری در چاه‌های نفت تگزاس و اوکلاهاما، در رشته فلسفه در دانشگاه‌های هاروارد و آکسفورد تحصیل کرد. سپس چند صباحی فلسفه درس داد و روزنامه‌نگاری کرد و در انجمن فیلم آمریکا سینما خواند در ۱۹۷۳ نخستین فیلمش، برهوت[۱] را کارگردانی کرد، حکایت عشق زن و مرد جوانی که پشت هم جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند. فیلم به خاطر تصویر برداریش به تابلوهای طبیعت بی جان شباهت دارد، معروف است. بین دومین و سومین فیلمش، روزهای بهشت ۱۹۷۸، داستانی عاشقانه در سال‌های آخر قرن نوزدهم و خط باریک قرمز[۲] ۱۹۹۸، ماجرای نبرد گودال کانال <<جنگ‌های جهانی دوم>> بیست سال فاصله افتاد. وی سپس سال‌ها کار در سینما را رها کرد و به تدریس در فرانسه پرداخت.فیلم بعدی اش درخت زندگی برنده جایزه نخل طلا از شصت و چهارمین فستیوال کن فرانسه شد عده‌ای فیلم را تحسین‌برانگیز و عده‌ای با آن مخالف بودند.

او در طول چندین دوره کار سینمایی، فقط یک فیلم کوتاه و پنج فیلم بلند سینمایی ساخته‌است. بسیاری از منتقدان سینما، کارهای او را شاهکار می‌دانند.[نیازمند منبع] به خصوص دو کار زمین‌های لمیزرع و روزهای بهشت.

مالیک برای فیلم خط باریک سرخ نامزد دریافت جایزه اسکار در دو رشتهٔ بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامهٔ اقتباسی شده است. مالیک در زمره کارگردانانی‌ست که با وسواسی کم‌مانند فیلم می‌سازد به طوری که نزدیک به پنج دهه کارگردانی تنها ده فیلم بلند ساخته است. آثار او غالباً طبیعت محور می‌باشد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری