پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Tina Fey

Tina Fey

Tina Fey

تینا فی :
تاریخ تولد : 18 می 1970، پنسلوانیا، آمریکا

مهمترین افتخارات :4 بار کاندید دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر زن نقش کمدی زن در یک مجموعه تلویزیونی برای سریال « 30 Rock » و دوبار موفق به دریافت این جایزه برای سریال « 30 Rock »


معرفی کوتاه :

تینا فی با نام کامل " الیزابت استاماتینا فی " در18 می سال 1970 در شهر پنسلوانیای آمریکا ، دیده بر جهان گشود. دوران بچگی فی، مانند تمام کودکان سپری شد. اما در دوران نوجوانی ، وی یکی از پر اشتیاق ترین دانش آموزان دوران مدرسه بود و تقریبا در هر بخشی که صحبت از روزنامه دیواری یا نوشتن نمایشنامه می شد، حضور چشمگیری داشت. علاقه فی به نویسندگی و اجرای کمدی، خیلی زود پرورش پیدا کرد و وی توانست در سال 1988 در دانشگاه ویرجینیا در رشته نمایش پذیرفته شود و در سال 1992 از این دانشگاه فارغ التحصیل شود.

پس از آن ، فی شروع به نوشتن موقعیت های کمدی برای The Second City واقع در شیکاگو آمریکا کرد اما پس از مدتی ، دوست نزدیکش به نام آدام مک کی ، به عنوان نویسنده ارشد برنامه محبوب « شنبه شب زنده » انتخاب شد بود و به او گفته شده بود تا نویسنده ای با استعداد را بیابد. مک کی هم تصمیم گرفت دوست صمیمی اش ، تینا فی را به تهیه کنندگان معرفی کند و فی هم خیلی زود توانست به یکی از نویسندگان محبوب این شوی تلویزیونی تبدیل شود. همچنین فی موفق شد اولین سرپرست نویسنده زن شوی تلویزیونی باشد که یک افتخار بزرگ برای وی محسوب می شد. فی پس از موفقیت های بسیاری که در تلویزیون بدست آورد، اینبار به سینما قدم گذاشت و توانست اولین نقش مهم زندگی اش را با فیلم « دختران معمولی » بدست بیاورد. فیلمی که خودِ فی، نویسنده آن بود و نقشی هم در آن ایفا می کرد. « دختران معمولی » نقدهای مثبتی را دریافت کرد و تماشاگران هم به خوبی از آن استقبال کردند. فی ، تا به امروز یکی از خوش ذوق ترین و محبوب ترین بازیگر - نویسنده هالیوود محسوب می شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری