پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Stu Bennett

Stu Bennett

Stu Bennett

بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1359 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Stu Bennett می‌توان به بازیگری در فیلم سقوط مرد مرده، فیلم Eliminators اشاره کرد.

Stu Bennett در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Stu Bennett در این سال، بازیگری در فیلم سقوط مرد مرده به کارگردانی Niels Arden Oplev محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Stu Bennett بازی در فیلم سقوط مرد مرده بوده است. Stu Bennett سال 1392 در 33 سالگی در فیلم سقوط مرد مرده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Niels Arden Oplev همکاری داشته است. Stu Bennett توانست با بازی در فیلم سقوط مرد مرده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کالین فارل، نومی راپاس، دومینیک کوپر و Terrence Howard بر تجارب او افزود.

Stu Bennett علاوه‌بر فیلم سقوط مرد مرده، سال 1395 در 36 سالگی در فیلم Eliminators نیز بازی کرده است. Stu Bennett این‌بار با James Nunn یعنی کارگردان فیلم Eliminators و هنرمندانی چون اسکات ادکینز، جیمز کازمو، Olivia Mace و Sean Cronin همکاری داشت.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری