پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Adam Sandler

Adam Sandler

Adam Sandler

آدام سندلر : Adam Sandler

تاریخ تولد : 9 سپتامبر 1966 در نیویورک، آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم « Punch-Drunk Love »



بیوگرافی کوتاه :

آدام سندلر در 9 سپتامبر سال 1966 در منطقه بروکلین نیویورک متولد شد. پدرش استنلی سندلر مهندس برق و مادرش جودیث، یک معلم بود. آدام نخستین بار در سن 17 سالگی در یک کلوب در شهر بوستن به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و توانست تجربه زیادی در این زمینه بدست آورد. وی متوجه شد که استعداد بسیار خوبی در اجرای کمدی دارد و به همین جهت زمانی که در دانشگاه نیویورک در رشته هنرهای زیبا تحصیل می کرد، به اجرای استند آپ کمدی های مختلف در محیط دانشگاه و کلوب ها پرداخت.

سندلر زمانی که در یک کلوب در لس آنجلس مشغول اجرای کمدی بود، توسط دنیس میلر کشف شد و سپس به برنامه محبوب « شنبه شب زنده » معرفی شد. سندلر توانست در این برنامه تلویزیونی مهارت های بازیگری خودش را به رخ بکشد و به عنوان یکی از محبوب ترین هنرمندان این برنامه شناخته شده و راهش برای ورود به سینما هموار شود. وی در اولین سالهای حضورش در سینما در کمدی های ضعیفی از جمله « خواننده عروسی » و « گیلمور خوشحال » حاضر شد اما در سال 2002 با بازی در فیلم « Punch-Drunk Love » توانست توانایی های بازیگری خودش را به اثبات برساند. سندلر برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال شد. آدام سندلر در سالهای بعد توانست در کمدی های محبوبی از جمله « آقای دیدز » « 50 قرار اول » « کلیک » و « کنترل خشم » حضور پیدا کند و خود را به عنوان یکی از بهترین کمدین های هالیوود مطرح کند.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری