پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Sean Penn

Sean Penn

Sean Penn

شان پن :Sean Penn

تاریخ تولد: 17 آگوست 1960در سانتا مونیکا، کالیفرنیا

مهمترین افتخارات : کاندید دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلمهای « راه رفتن مرد مرده » ، « شیرین و شرور » و « من سم هستم » .54353 دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فیلمهای « رودخانه مرموز » و « میلک »


معرفی کوتاه :

شان پن در سال 1960 در سنت مونیکای کالیفرنیا، در خانواده ای کاملا هنری متولد شد. پدرش یکی از کارگردانان شناخته شده سینما به اسم لئو پن بود که سریالهای زیادی ساخته است و مادرش به نام اِیلین پن ، بازیگری بود که علی رغم پرکاری ، هرگز در حد یک ستاره معرفی نشد.

شان به دلیل اینکه در خانواده ای سینمایی متولد شده بود، خیلی زود توانست خود را به عنوان بازیگر مطرح کند و در آثار تلویزیونی حضور پیدا کند. شان ابتدا کارش را با بازی در سریالهای تلویزیونی آغاز کرد و سپس در یکی از اولین کارهای سینمایی اش به نام « روزهایی هیجانی در بلندی‌های هیجمانت » به عنوان نقش اصلی فیلم، خود را به خوبی مطرح کرد. پس از این فیلم، پن به خوبی خود را به سطح اول بازیگری رساند و توانست با ایفای نقش یک محکوم به مرگ در فیلم « راه رفتن مرد مرده » ( در ایران این فیلم را با نام « آخرین گامهای یک محکوم به مرگ » نیز می شناسند ) اولین نامزدی اسکار خود را جشن بگیرد. پس از این فیلم ، پن روند سعودی اش را ادامه داد و توانست برای فیلمهای « شیرین و شرور » و « من سام هستم » نیز کاندید دریافت اسکار شود اما اولین بار در سال 2003 برای فیلم « رودخانه مرموز » موفق به دریافت اولین مجسمه اسکار بازیگری اش شد. از شان پن به تازگی « دسته گنگستر » به نمایش در آمده است.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری