پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Pierce Brosnan

Pierce Brosnan

Pierce Brosnan

پیرس برازنان : Pierce Brosnan

تاریخ تولد : 16 می 1953 در دراگدا ، ایرلند

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در یک مجموعه کوتاه تلویزیونی برای « Nancy Astor » و نامزد دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر مرد برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم « ماتادور »



بیوگرافی کوتاه :

پیرس برازنان در سال 1953 در ناوان کانتی میث واقع در کشور ایرلند به دنیا آمد. اما پس از مدتی خانواده برازنان به انگلستان مهاجرت کردند. پس از مهاجرت برازنان به انگلستان، پدرش خانواده شان را ترک کرد و با اینکه بعدها دوباره به خانواده بازگشت اما پیرس هرگز نتوانست رابطه خوبی را با او ایجاد نماید.

برازنان در سن 16 سالگی مدرسه را رها کرد تا بتواند یک نقاش شود اما پس از مشاهده یک سیرک، جذب آن شد و 3 سال در آنجا مشغول به کارشد اما بعدها تصمیم گرفت بازیگر شود. پس از فارغ التحصیلی از Drama Centre London ، برازنان اولین نقش آفرینی خودش را در فیلم « Wait Until Dark» تجربه کرد و سپس تنسی ویلیامز برای مدتها از او در نقش مک کابی در « The Red Devil Battery Sign » استفاده کرد. برازنان در سالهای بعد حضور کوتاهی در فیلمهایی نظیر « جمعه خوب طولانی » تجربه کرد تا اینکه با بازی در مجموعه تلویزیونی محبوب « Manions of America » توانست به شهرت دست پیدا کند. برازنان همچنین برای بازی در سریال « Nancy Astor » موفق به نامزدی گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

برازنان در سالهای بعد در آثار رمانتیک بسیاری به ایفای نقش پرداخت تا اینکه سر صحنه فیلمبرداری فیلم « فقط بخاطر چشمانت » از طریق همسر اولش با تهیه کننده سری فیلمهای جیمزباند ، آلبرت آر براکولی ، آشنا شد و توانست رضایت تهیه کننده را برای حضور در نقش جیمزباند کسب نماید. برازنان قرارداد حضور در سه قسمت از فیلم جیمزباند را امضا کرد که در صورت رضایت سازندگان می توانست در چهارمین قسمت نیز حضور پیدا کند. پس از بازی برازنان در فیلم « چشمان طلایی » و فروش بسیار خوب فیلم، برازنان به شهرت فراوانی رسید و حتی امروزه بسیاری معتقد هستند وی بهترین جیمزباند تاریخ سینما بوده است.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری