پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Donald Sutherland

Donald Sutherland

Donald Sutherland

دونالد ساترلند، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «انقلاب»، فیلم سینمایی «عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۱» و فیلم سینمایی «عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۲» فعالیت داشته است.
دونالد ساترلند بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1314 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار دونالد ساترلند می‌توان به بازیگری در فیلم انقلاب، فیلم عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۲ و فیلم عطش مبارزه: زاغ مقلد - بخش ۱ اشاره کرد.

دونالد ساترلند نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1344 در 30 سالگی در فیلم Fanatic به کارگردانی Silvio Narizzano بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم انقلاب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دونالد ساترلند محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Tallulah Bankhead، Stefanie Powers، Peter Vaughan و Maurice Kaufmann را تجربه کرد.

دونالد ساترلند در سال 1364 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم دونالد ساترلند در این سال، بازیگری در فیلم انقلاب به کارگردانی Hugh Hudson و فیلم Heaven Help Us به کارگردانی Michael Dinner محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی دونالد ساترلند بازی در فیلم انقلاب بوده است. دونالد ساترلند سال 1364 در 50 سالگی در فیلم انقلاب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Hugh Hudson همکاری داشته است. دونالد ساترلند توانست با بازی در فیلم انقلاب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آل پاچینو، Nastassja Kinski، Joan Plowright و Dave King بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری