پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Welker White

Welker White

Welker White

بازیگر سینما و تلویزیون است.او متولد 1964 است و از مهم‌ترین آثار Welker White می‌توان به بازیگری در فیلم A Dog Year، فیلم Fresh Horses و فیلم I Think I Love My Wife اشاره کرد.

Welker White نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1367 در فیلم Fresh Horses به کارگردانی David Anspaugh بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم A Dog Year، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Welker White محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مالی رینگوالد، Andrew McCarthy، Patti DArbanville و Ben Stiller را تجربه کرد.

Welker White در سال 1388 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Welker White در این سال، بازیگری در فیلم A Dog Year به کارگردانی George LaVoo محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Welker White بازی در فیلم A Dog Year بوده است. Welker White سال 1388 فیلم A Dog Year نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با George LaVoo همکاری داشته است. Welker White توانست با بازی در فیلم A Dog Year تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جف بریجز، Lauren Ambrose، لوئیس اسمیت و دامنل گلیسون بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری