پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Jim Carrey

Jim Carrey

Jim Carrey

جیم کری : 1Jim Carrey

تاریخ تولد : 17 ژانویه 1962 در اونتاریو ، کانادا

مهمترین افتخارات : دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر مرد برای فیلمهای نمایش ترومن و مردی روی ماه. کاندید دریافت گلدن گلاب بهترین بازیگر مرد برای فیلمهای ماسک ، طلوع ابدی یک ذهن پاک ، چگونه گرینچ کریسمس را دزدید و دروغگو دروغگو.

معرفی کوتاه :

جیم کری کوچکترین عضو از چهار فرزند خانواده اش بود. وی از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشت و به همین جهت همیشه سعی می کرد تا در اذعان عمومی به اجرای نمایش بپردازد و حتی برای دوستانش نمایش خصوصی بگذارد!. اما این روحیه شاد او با سفر خانواده اش به شهری در حومه تورنتوی کانادا تا حدود زیادی به یاٌس تبدیل شد چراکه در آن شهر او می بایست بعد از مدرسه به مدت 8 ساعت در یک کارخانه کار می کرد. کار در کارخانه اگرچه باعث افت شدید تحصیلی و روحی او شده بود اما او تمام تلاش خود را می کرد تا از حداقل زمان خود برای یادگیری بازیگری استفاده کند. بعداز مدتی وضعیت خانواده کری مقداری خوب شد و دیگر لازم نبود جیم مدت زمان زیادی را در کارخانه سپری کند. این موقعیت فرصتی شد تا او به علاقه ی همیشگی اش یعنی بازیگری ادامه دهد. جیم در سال 1979 بعد از اینکه رادنی دنچرفلید را ملاقات کرد ، با سماجت تمام او را متقاعد کرد که او یک کمدین با استعداد است و دنچرفیلد هم تصمیم گرفت تا نام او را برای تست هنرپیشگی یادداشت کند. این آشنایی سبب شد تا جیم در تعدادی از فیلمهای نه چندان مطرح به ایفای نقش بپردازد اما سریال In Living Color در سال 1990 بود که توانست نام او را به عنوان یک کمدین بر سر زبانها بیندازد. با اینحال شخصیت کامل کمدی جیم در فیلم کارگاه حیوانات ( 1994 ) شکل گرفت ، فیلمی که وی در تمام مدت زمان آن با خود حرف می زد و کارهای احمقانه انجام می داد!. بعد از بازی در کارگاه حیوانات نوبت به ماسک بود3 که سکوی پرتاب جیم به جایگاهی دست نیافتنی باشد. ماسک تبدیل به موفق ترین فیلم جیم کری شد و سبب شد او از این پس در هالیوود جدی گرفته شود و همینطور اولین بازیگری شود که 20 میلیون دلار دستمزد می گیرد!

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری