پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Salman Khan

Salman Khan

Salman Khan

عبدالرشید سلیم سلمان خان مشهور به سلمان خان بازیگر سینمای بالیوود متولد در ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵، است. او در بیش از ۸۰ فیلم هندی درخشیده است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود سلیم خان می‌باشد. و ریشه خانواده اش از افغانستان می‌باشد.
زندگی هنری

سلمان خان در سال ۱۹۸۸ بازیگری را با بازی در نقش فرعی فیلم Biwi Ho To Aisi ساخته جی کی بهاری به سینما قدم گذاشت و اولین موفقیت تجاری خود را مدیون اولین همکاری خود با سورج در سال ۱۹۸۹ در فیلم «منه پیار کیا» می‌داند که خیلی در کار او تأثیر گذاشت و سلمان توانست جایزه بهترین بازیگر مرد تازه‌وارد را برای این فیلم به دست آورد هم چنین فیلم موفقیت‌های زیادی را نیز در خارج از هند کسب کرد و در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا نیز اکران شد و پر فروش‌ترین فیلم دهه ۸۰ لقب گرفت همین امر موجب گشت تا سلمان در فیلم‌های متعدد بعدی بدرخشد که می‌توان به فیلم‌های «ساجن» در سال ۱۹۹۱ و «هم آپ که هه کُن» در سال ۱۹۹۴ و «کارن آرجون» در سال ۱۹۹۵ و «پیار کیا تو درنا کیا» در سال ۱۹۹۸ و «هم سات سات هه» در سال ۱۹۹۹ اشاره کرد که طی هفت سال فعالیت حرفه‌ای بازیگری توانست بالاترین دستمزدها را از آن خود کند. ۸ تااز فیلم‌هایی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است، درآمد ناخالصی در حدود بیش از ۱۰۰ کرور (۱۸٫۲میلیون دلار آمریکا) بدست آورد، و او را به یکی از بازیگران برجسته و موفق، در تاریخ سینمای هند تبدیل کرد.

به این ترتیب، خان، خود را به عنوان یکی از بازیگران موفق و یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های سینمای هند، معرفی کرد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری