پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Samuel L. Jackson

Samuel L. Jackson

Samuel L. Jackson

ساموئل ال جکسون : Samuel L. Jackson

تاریخ تولد : 21 دسامبر 1948 در واشینگتن ، آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم « قصه های عامه پسند »



بیوگرافی کوتاه :

ساموئل ال جکسون در 21 دسامبر سال 1948 در پایتخت آمریکا دیده بر جهان گشود اما دوران کودکی اش را در ایالت تنسی آمریکا سپری کرد. ساموئل در ایام بچگی لحظات سختی را سپری کرد چراکه پدرش به دور از او زندگی جدیدی را در شهر کانزاس شروع کرده بود و بعدها هم به دلیل مصرف مشروبات الکلی از دنیا رفت. بنابراین ساموئل توسط مادرش الیزابت که کارگر کارخانه بود بزرگ شد.

ساموئل ال جکسون پس از گذراندن دوران کودکی اش که با فراگیری ساز ترومپت و شیپور همراه بود، به کالج مورهاوس در آتلانتا رفت ، یعنی جایی که برای اولین بار با گروهی بازیگر آماتور ملاقات کرد و از آن لحظه احساس کرد که عاشق بازیگری است و می خواهد بازیگر شود به همین دلیل به گروه های تئاتری ملحق شد تا تجربه بازیگری خود را افزایش دهد.

جکسون پس از اجرای چندین تئاتر و شوی نمایشی، موفق شد در چندین اثر تلویزیونی هم حضور پیدا کند اما او برای پیشرفت نیاز داشت تا از آتلانتا خارج شود و این اتفاق در سال 1976 رخ داد و او به شهر نیویورک نقل مکان کرد تا آینده کاری خودش را روشن تر کند. اما جکسون به واسطه اعتیاد به الکل و کوکائین در نیویورک دوران افتی را گذراند تا اینکه رفته رفته توانست سلامتی خودش را بازیابد و سپس کارگردان های بزرگی نظیر اسپایک لی از او در فیلمهای « School Daze » و « Do the Right Thing » و همچنین مارتین اسکورسیزی از او در فیلم « رفقای خوب » استفاده کنند.

اما نقطه عطف دوران بازیگری ساموئل ال جکسون زمانی رقم خورد که کویینتین تارانتینو در سال 1993 با او تماس گرفت و از وی درخواست کرد تا نقش جولز وینفیلد در فیلم « قصه های عامه پسند » را ایفا کند. نقشی که تبدیل به بهترین نقش آفرینی دوران بازیگری ساموئل ال جکسون شد و همچنین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد. ساموئل ال جکسون هم اکنون یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود محسوب می شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری