پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Jessica Chastain

Jessica Chastain

Jessica Chastain

جسیکا چاستین : Jessica Chastain

تاریخ تولد : 24 مارس 1977 در ساکرامنتو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2012 برای فیلم « خدمتکار » ، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای فیلم « سی دقیقه پس از نیمه‌ شب »
معرفی کوتاه :

« جسیکا هووارد » با نام هنری « جسیکا چاستین » 24 مارس 1977 در شمال کالیفرنیا بدنیا آمد. او در خانواده ای از قشر متوسط جامعه همراه 4 خواهر و برادر دیگرش زندگی می کرد. مادرش آشپز غذا های گیاهی و پدرش آتش نشان بود. نه ساله بود که به رقص علاقه مند شد و در این زمینه نیز فعالیت کرد و بعد از گرفتن دیپلم دبیرستان برای تحصیلات عالی راهی کالج شهر ساکرامنتو شد. همین دوران بود که در تئاتر حضور یافت و نقش معروف « ژولیت » را در نمایش « رومئو و ژولیت » بازی کرد. پس از موفقیت هایی که در تئاتر های رسمی کالیفرنیا کسب کرد به نیویورک رفت و در مدرسه مشهور « جولیارد » مشغول تحصیل شد. با کمک « رابین ویلیامز » در تئاتر موفقیت و تجربه های جدیدی کسب کرد و در طول چند سال کوتاهی که در این مدرسه بود تبدیل به یکی از پرکار ترین هنرجویان شد. و در نهایت در سال 2003 از جولیارد با درجه ی لیسانس هنر های زیبا فارغ التحصیل گشت.
سابقه ی هنری چاستین در سینما و تلویزیون زیاد طولانی نیست. اولین نقش رسمی او سال 2004 در تلویزیون با سریال « سایه های تاریک » رقم خورد. این سریال بازسازی همان سریال قدیمی سایه های تاریکی است. چاستین پس از ایفا نقش های کوچک و بزرگ در سریال های مختلف به سینما راه یافت. سال 2008 فیلم « جولن » اولین حضور او در سینما بود. فیلم چندان هم جالب از آب در نیامد ولی بازی او با تحسین رو برو شد و چاستین توانست با این نقش آفرینی جایزه فستیوال فیلم سیاتل را دریافت کند. سال 2011 سال بی نظیری برای چاستین بود. او در نقش ها و فیلم های بسیار متفاوت و موفقی ظاهر شد و اولین نامزدی اسکارش هم با فیلم « خدمتکار » رقم خورد. « درخت زندگی » و « پناه بگیر » فیلم های هنری موفقی بودند که چاستین در آن ها حضور یافت و در اولین تجربه ی کارگردانی « رالف فاینس »، « کوریولانوس » هم بازی کرد. او هم اکنون « بی قانونی » را روی پرده دارد و با همین بهانه این بخش به او اختصاص یافته.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری