پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

JeremyRenner

JeremyRenner

JeremyRenner

جرمی رنر : Renner Jeremy

تاریخ تولد : 7 ژانویه 1971 در مادستو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول در سال 2009 برای فیلم « مهلکه »، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال 2010 برای فیلم « شهر » و...

معرفی کوتاه :

« جرمی لی رینر » فرزند « والرین » و « لی » در « مودستو » « کالیفرنیا » بدنیا آمد. او به همراه چهار خواهر و برادر دیگرش در خانواده ای شلوغ کودکی پر هیاهویی را سپری کرد. رنر پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان « بیر » وارد کالج شهرش شد. در دوران کالج رشته های متفاوتی از جمله کامپیوتر، جرم شناسی و روانشناسی را امتحان کرد ولی بالاخره متوجه استعداد بازیگریش شد و کالج را ترک کرد و به سان فرانسیسکو رفت و در « تئاتر هنر های زیبای آمریکا » شروع به تحصیل و پس از آن به هاوایی و سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد.

Jeremy Renner 002

او در لس آنجلس خود را وقف تئاتر کرد و در نمایش تحسین شده « بگرد و نابود کن » حضور موفقی داشت. رنر در تئاتر مشغول بود که اولین فیلم سینمایی اش را به نام « سفر سالمندان » بازی کرد و مدتی را با نقش های مکمل در تلویزیون و تبلیغات بازرگانی گذراند تا اینکه با نقش آفرینی در فیلم « داهمر » نظر منتقدان را به خود جلب کرد. و نامزد جایزه فیلم های مستقل اسپرینت شد.

جرمی رنر از فیلم های مستقل کناره گرفت تا در فیلم های تجاری نیز شانس خود را امتحان کند بنابراین در فیلم «SWAT » حضور یافت و با « سامو ال جکسون » و « کالین فارل » همبازی شد. او با بازی در فیلم های « کشور شمال » و « 12 و مالکیت » توجه زیادی جلب کرد. بازی در فیلم « بردار » او را برنده جایزه بهترین بازیگر فستیوال فیلم های مستقل کالیفرنیا کرد. رنر در فیلم « 28 هفته بعد » نقش اصلی را بدست آورد و در فیلم « ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل » نقش فرعی را بازی کرد. و فرصت همکاری با « برد پیت » را یافت.

بازی او در فیلم « داهمر » کارگردان صاحب نام « کاترین بیگلو » را نیز تحت تاثیر قرار داده بود و همین باعث شد تا او در فیلم « مهلکه » بازی کند. این نقش رنر را نامزد اسکار و بفتا کرد.

سال 2010 او در فیلم تحسین شده « شهر » به کارگردانی « بن افلک » حضور یافت و دوباره نامزد اسکار شد و سال 2011 با چهارمین قسمت سری « ماموریت غیرممکن » جای خود را در هالیوود تثبیت کرد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری