پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Benedict Cumberbatch

Benedict Cumberbatch

Benedict Cumberbatch

بندیکت تیموتی کارلتون کامبربچ (به انگلیسی: Benedict Timothy Carlton Cumberbatch) CBE (زاده ۱۹ ژوئیه ۱۹۷۶) بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی است که در سینما، تلویزیون، تئاتر و رادیو فعالیت دارد. او فرزند تیموتی کارلتون و واندا ونتهام است که هر دو بازیگر هستند. کامبربچ از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شده‌است و آموزش خود را در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن ادامه داد. او فعالیت نمایشی خود را در تئاتر رجنتس پارک لندن، با اجرای آثاری از شکسپیر مانند درد بیهوده عشق (۲۰۰۱)، رؤیای شب نیمه تابستان (۲۰۰۱) و رومئو و ژولیت (۲۰۰۲) آغاز کرد. در سال ۲۰۰۵ نیز نقش جورج تسمان در اجرایی از هدا گابلر بازی کرد و از آن به بعد تاکنون در تئاترهای مختلف ساختهٔ تئاتر سلطنتی بریتانیا ظاهر شده‌است که می‌توان به تئاتر پس از رقص (۲۰۱۰) و فرانکنشتاین (۲۰۱۱) اشاره کرد.

فعالیت‌های تلویزیونی او از سال ۲۰۰۰ با حضور در ضربان قلب (۲۰۰۰) آغاز شد. سپس او در فیلم‌های شاهد بی صدا (۲۰۰۲)، چهل و خرده‌ای ساله (۲۰۰۳) و در فیلم تلویزیونی هاوکینگ در سال ۲۰۰۴ ظاهر شد. او از سال ۲۰۱۰ در مجموعه شرلوک در نقش شرلوک هلمز ظاهر شده‌است. او همچنین به خاطر بازی در فیلم پایان رژه در نقش تام استوپارد در سال ۲۰۱۲ شناخته شده‌است. نخستین حضور او در فیلم در سال ۲۰۰۳ در فیلم کشتن پادشاه بود و در سال‌های بعد در فیلم‌های کفاره (۲۰۰۷) و بندزن خیاط سرباز جاسوس (۲۰۱۳) ظاهر شده‌است. در سال ۲۰۱۳ در فیلم پیشتازان فضا به سوی تاریکی در نقش کان بازی کرد و در فیلم‌های دیگری چون ۱۲ سال بردگی (۲۰۱۳) در نقش ویلیام فورد، رکن پنجم (۲۰۱۳) به عنوان جولیان آسانژ و در فیلم بازی تقلید (۲۰۱۴) در نقش آلن تورینگ بازی کرد. او به خاطر بازی در فیلم بازی تقلید نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. بندیکت کامبربچ در سه‌گانه هابیت از طریق ضبط صدا و حرکات بدنی نقش اسماگ و نکرومانسر را ایفا کرده‌است. در سال ۲۰۱۶ در فیلم دکتر استرنج ایفای نقش کرده‌است.

بندیکت کامبربچ نامزد و دریافت‌کننده جوایز متعددی است. او برنده بهترین بازیگر برای بازی در نقش فرانکشتاین است و همچنین نامزد دریافت سه جایزه امی و برنده بهترین بازیگر مرد برای بازی در مینی سریال شرلوک در نقش شرلوک هلمز شده‌است و برای به تصویر کشیدن آلن تورینگ در فیلم بازی تقلید نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار شده‌است. علاوه بر این، او نامزد شش بفتا و نامزد دو جایزه گلدن گلوب است. در سال ۲۰۱۴ مجله تایم او را جزو ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان قرار داده‌است. او در ژوئن ۲۰۱۵ به پاس خدمات خود در هنرهای نمایشی توسط ملکه الیزابت دوم به مقام فرماندهِ رتبهٔ امپراتوری بریتانیا (CBE) منصوب شد.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری