پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Amityville Moon

فیلم ماه آمیتی ویل 2021 – The Amityville Moon 2021

تماشای آنلاین فیلم ماه آمیتی ویل 2021 – The Amityville Moon 2021 

تماشای آنلاین فیلم ماه آمیتی ویل 2021 – The Amityville Moon 2021، در ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز ماجرای دو خواهر اسیر در یک خانه‌ی کلیسایی است. کارگردانی این فیلم را توماس جی چرچیل انجام داده است که از بازیگران آن می‌توان به کودی رنی ماکرون، مایکل سروانتس، شری دیویس، اوگی دوک و مایکل گالیو اشاره کرد. فیلمنامه این فیلم توسط توماس جی چرچیل به رشته تحریر درآمده است. فیلم ماه آمیتی ویل 2021 ساخت ایالات متحده است که توسط کمپانی Lionsgate Home Entertainment در 5 اکتبر 2021 اکران شده است. اگر می‌خواهید بیننده یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های ترسناک باشید، تماشای آنلاین فیلم The Amityville Moon 2021 را از دست ندهید.
عوامل و رویدادهای فیلم The Amityville Moon 2021

در فیلم The Amityville Moon 2021 بازیگرانی چون کلسی ژوکوفسکی در نقش کارلا، الکس رینهارت در نقش آلیسا، کودی رنی کامرون در نقش کیسی، مایکل سروانتس در نقش چدر مایک و شری دیویس در نقش جنیفر به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردان و نویسنده داستان این فیلم توماس جی چرچیل است. او در سال 1999 در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل نیویورک برنده جایزه فیلم بلند شد. آهنگسازی این فیلم را اریک شرودر انجام داده است که در سال 2020 برنده جایزه Sergeant برای بهترین موسیقی کوتاه شد. صحنه‌های فیلم در نیویورک سیتی، لس آنجلس و کالیفرنیا توسط دیوید ام پارکز فیلمبرداری شده است. 

نام فیلم به انگلیسی: The Amityville Moon 2021

نام فیلم به فارسی: ماه آمیتی ویل 2021

ژانر: ترسناک، هیجان‌انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 13 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Thomas J. Churchill

تهیه کنندگان: Thomas J. Churchill, Binh Dang, Phillip B. Goldfine  

نویسنده: Thomas J. Churchill

تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2021

زمان فیلم: 92 دقیقه

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Sheri Davis, Augie Duke, Alex Rinehart, Kelsey Zukowski, Alexis Iacono 

داستان فیلم ماه آمیتی ویل 2021 درباره چیست؟

فیلم ماه آمیتی ویل 2021 داستان زندگی دو دختر به‌نام‌ آلیسا و کارلا را روایت می‌کند. آلیسا و کارلا هر دو در خانه‌ای کلیسایی زندانی می‌شوند. آن‌ها بعد از مدتی تصمیم به فرار از کلیسا می‌گیرند و هر دو باهم برای فرار از آنجا نقشه می‌کشند. روز فرار فرا می‌رسد و آن‌ها نهایت تلاش را برای رهایی از آنجا انجام می‌دهند اما، دقیقا زمانی‌که می‌خواهند از کلیسا خارج شوند، کارالا توسط موجودی نیمه انسانی و شرور ذبح می‌شود. این موجود از کجا آمده است؟ بر سر آلیسا چه می‌آید؟ آیا او هم توسط همان موجود کشته می‌شود؟ چرا آن‌ها را در کلیسا اسیر کرده بودند؟ با تماشای آنلاین فیلم ماه آمیتی ویل 2021 از سرنوشت آلیسا آگاه شوید. 

نقد فیلم ماه آمیتی ویل 2021

از ویژگی‌های مثبت فیلم ماه آمیتی ویل 2021 می‌توان به ایفای نقش بسیار زیبا و چشمگیر هنرمندان، آهنگ فوق‌العاده و فیلمبرداری عالی صحنه‌های آن اشاره کرد. از نظر بسیاری از مخاطبان این فیلم دارای داستان زیبا و در عین‌ حال همراه با صحنه‌هایی آمیخته از هیجان و ترس است که بیننده را به دنبال خود می‌کشد تا از سرانجام داستان آگاه شود اما، تعداد دیگری از مخاطبان بر این باورند که این فیلم در مقایسه با سایر فیلم‌های ژانر ترسناک، وحشت و دلهره را در بیننده و داستان نمایان نمی‌کند. شما با نظر کدام دسته از مخاطبان موافق هستید؟ 

دانلود فیلم The Amityville Moon 2021 زیرنویس فارسی

اگر از دوستداران فیلم‌های دلهره‌آور و مهیج هستید، فیلم ماه آمیتی ویل 2021 یکی از بهترین‌هاست. با دانلود فیلم The Amityville Moon 2021 زیرنویس فارسی پای یکی از زیباترین فیلم‌های ترسناک بنشینید. آیا آلیسا هم به روزگار کارلا دچار می‌شود؟ از دیگر فیلم‌های ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز، تماشای فیلم بدخیم 2021 را نیز از دست ندهید.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ماه آمیتی ویل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری