پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Assimilate

«همانندسازی» فیلمی امریکایی در ژانر وحشت و معمایی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جان مارلفسکی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا مارلفسکی به همراه استیون پالمر پترسون نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جوئل کورتنی، کالوم ورثی و اندی ماتیچاک اشاره کرد. «همانند سازی» در تاریخ 24 می 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
جان مارلفسکی، استیون پالمر پترسون

عوامل:
فیلمبرداری: دیمین هوران
تدوین: جیسون اشمیت
موسیقی: سون فالکانر


واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان موضوع جسورانه فیلم و کارگردانی آنرا تحسین کرده اند و به مصنوعی بودن برخی بازی های فیلم ایراد گرفته اند. امیلی تننبام منتقد نشریه مووی نیشن فیلم را «یک فیلم ترسناک پر از نوستالژی» نامیده که «جلوه های ویژه و کارگردانی» آن کیفیت بسیار بالایی دارند.


یادداشتی بر فیلم «همانند سازی»
همانند سازی یک فیلم وحشت/ علمی تخیلی مستقل است که با بودجه ای پایین ساخته شده اما جسارت بسیار زیادی دارد. فیلم تاکید زیادی روی استفاده از افکت های تصویری ندارد و به جای آن بر روی وحشت از دست دادن هویت و از دست دادن عزیزان مانور می دهد. ایده اصلی فیلم مبتنی بر عوض شدن انسان ها با کپی های دقیق از خودشان است، این ایده قبلا هم به اشکال مختلف به فیلم تبدیل شده است اما در «همانند سازی» نسخه ای کاملا متفاوت از آن به نمایش گذاشته شده که در آن افراد باید با این بدل ها مبارزه کنند. فیلم داستان چند نوجوان را روایت می کند که سعی می کنند در وبسایت یوتیوب به شهرت برسند و به همین خاطر سریالی را درمورد شهر کوچکشان تولید می کنند که نشان می دهد اتفاقات عجیبی در این شهر در حال وقوع است. عده ای از مردم توسط موجودات بیگانه مورد حمله قرار می گیرند و پس از آن رفتارشان تغییر کرده و شبیه به ربات ها می شوند. شخصیت های اصلی فیلم به نام های زک، رندی و کایلا در حالیکه سعی می کنند از شهر فرار کنند همزمان وقایع را نیز ضبط می کنند.
ممکن است با این داستان اولیه حدس زده باشید که در اینجا هم قرار است یکی دیگر از همان فیلم های کلیشه ای «ویدیوهای پیدا شده» را ببینید. اما فیلم به این شیوه ساخته نشده است و فیلمبرداری و شخصیت پردازی آن به شکل معمول انجام شده اند. یکی از عوامل مهم موفقیت فیلم بخش هایی از آن است که شخصیت ها در یک خانه گیر افتاده اند. این بخش ها تنش بسیار بالایی دارند و می توانند بیننده را کاملا مجذوب فیلم کنند. از طرف دیگر صحنه هایی که شبانه از داخل شهر و جنگل گرفته شده اند نیز در فضاسازی فیلم سهم مهمی دارند. کارگردان با وجود کمبود بودجه موفق شده صحنه های جذابی را از هیولاهای فیلم ضبط کند. با وجود اینکه تعداد این صحنه ها زیاد نیستند اما به نسبت بودجه فیلم کار کارگردان کاملا قابل قبول است. «همانند سازی» هم مانند بسیاری از آثار کم بودجه قرار است استعداد و توانایی های سازندگانش را به نمایش بگذارد و در این کار تا حد زیادی موفق عمل می کند. جان مارلفسکی بدون اینکه دست به خودنمایی بزند موفق شده لحن داستان را به شکلی یکدست در طول فیلم حفظ کند. این فیلم بدون تردید یکی از بهترین فیلم های مستقل ژانر وحشت در سال گذشته است و حتی می توان انتظار داشت شماره بعدی آن نیز در صورت استقبال مخاطبان ساخته شود.

نویسنده: نوئل موری
منبع: www.heavenofhorror.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 54%
نظر مثبت:
یک فیلم ترسناک بسیار پر انرژی و دلهره آور که داستان جذابی داره و هیچوقت اجازه نمیده حوصله تون سر بره. اگه به ترکیب ژانر های وحشت و علمی تخیلی علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
یک کپی دست چندم از فیلم «هجوم ربایندگان جسد» که حتی یک لحظه هم نمیتونه به کیفیت اون فیلم نزدیک بشه. بازی های فیلم خیلی مصنوعی هستند و باعث میشن مدام حواس بیننده از داستان فیلم پرت بشه.


جزئیات:
• اسم اولیه فیلم «جایگزین» بوده است.
• جان مارلفسکی قبلا فیلم «کادیلاک سیاه» (2003) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

همانند سازی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری